Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0 Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0.265 Wat is je besturingssysteem?: Windows 10 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: hitnews Welke Internet Provider heb je?: telenet Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: mcafee Met welk programma download je?: grabit Wanneer begon je probleem?: na de installatie Geef een beschrijving van je probleem: database bijwerken, ingeven waar de downloads moete komen staan grijs. XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Ik kan al 17 dagen lang mijn database niet updaten. Krijg steeds de melding database updaten mislukt. Heb al van alles geprobeerd. Zelfs spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft bestaan. Het systeem geeft wel groen aan. Ik heb voorheen nooit dit probleem gehad en heb niets veranderd. Ik heb versie 2.0.0.276 en heb windows 7 met servicepack 3 als besturingssysteem. Eweka is mijn provider. Wie o wie kan mij helpen ???
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.