Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1859
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XS news
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Bitdefender
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: na de installatie van de huidige versie Spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: als ik een reactie wil plaatsen (bijv. de bedank letters "Thx")
en ik klik op het (verzend) envelopje rechtsonder, dan verdwijnt de tekst uit beeld (alsof het bericht wordt verzonden) maar mijn reactie wordt NIET zichtbaar. Er komt ook géén foutcode o.i.d. Bij het aanklikken van het (verzendenvelopje) verdwijnt de de getypte tekst en that's it.
Typ ik dan weer de letters Thx en klik ik weer op verzenden, dan krijg ik de melding : je kunt niet 2 keer achter elkaar hetzelfde bericht plaatsen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: eerst van alles gelezen hier op het forum en echt van alles en nog wat geprobeerd, hetgeen niet hielp.
Toen 1859 verwijderd, Ccleaner gedraaid en tot slot handmatig alle mapjes verwijderd die ik nog maar kon vinden van Spotnet.
Daarna machine opnieuw opgestart, 1859 'fris' opnieuw / geinstalleerd, maar het probleem blijft.
Op mijn tweede laptop, ook Win 10, ook Bitdefdender, echter met Spotnet versie 1843, doet het probleem zich NIET voor.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader.xsnews.nl" Username="veranderd" Password="weggehaald===" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.xsnews.nl" Username="veranderd" Password="weggehaald===" Port="563" SSL="1" Connections="10" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.xsnews.nl" Username="veranderd" Password="weggehaald===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 mei 2016, 10:04] --
Ongelofelijk! Na 3x Spotnet opnieuw geïnstalleerd te hebben, de laatste keer de removaltool maar eens geprobeerd. Daarna weer opnieuw geinstalleerd en het wonder geschiedde, het werkt weer!
Op zich vreemd, want als je op de 'nette' Windows verwijder manier software verwijdert, vervolgens handmatig alle mapjes die nog de naam Spotnet hebben, verwijdert én daarna Ccleaner laat draaien, dan zou je toch aan mogen nemen dat Spotnet volkomen verdwenen is van de machine?
Kennelijk niet, want na de removaltool en het weer opnieuw installeren is het wel gelukt, zucht...........