Kan Geen Reaktie Plaatsen; Spotnet ID Is Verdwenen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
zoeff50
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jan 2016, 22:15
Answers: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Ziggo

Kan Geen Reaktie Plaatsen; Spotnet ID Is Verdwenen

#1

Bericht door zoeff50 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.7
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows Defender/ Fire Wall
Met welk programma download je?: NZB Get
Wanneer begon je probleem?: Gebruikte Spotnet2 tot redelijke tevredenheid. Kreeg problemen met Sunny Usenet waarbij geen spots geladen werden (zoals vele anderen). Spotnet2 gedeinstalleerd en spotnet 1.8.7 geinstalleerd, waarbij nieuwe database aangemaakt werd; had misschien Spotne2t niet moeten deinstalleren. Spotnet 1.8.7 werkt m.i. beter.
Geef een beschrijving van je probleem: Kan echter geen reakties meer plaatsen, ik denk omdat mijn Spotnet ID niet ingevuld wordt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet 1.8.7 werkt prima, problemen met Sunny Usenet zijn ook weer opgelost voor zover ik kan zien, maar kan nog steeds geen reakties plaatsen.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Plaatsen van reaktie lijkt goed te gaan zolang spot open is. Bij sluiten van spot en opnieuw openen is reaktie verdwenen.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 26 jan 2016, 09:20] --

Probleem(pje) is intussen ook alweer vanzelf opgelost, kwam ik achter. Ik denk dat het een Sunny Usenet probleem was. Reakties waren wel te zien op Spotweb samen met de Spotter-ID, maar (nog) niet op Spotnet. Uurtje of wat wachten en de reakties staan ook op Spotnet. Sunny Usenet leek weer goed te werken na 1-2 dagen, maar ik zag toch nog steeds op Spotweb meer spots staan dan in Spotnet. Sunny Usenet gevraagd hoe e.e.a. zit; moet weer goedkomen, geduld zaak (van enige dagen?). Goede support van Sunny Usenet, vragen worden snel beantwoord, nu nog de definitieve oplossing. Maar even ook Spotweb gebruiken om alle spots te zien.

Probleem zat bij Sunny idd ;)
- Gup
Spot-net.nl Forums : Disclaimer