Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven Wat is je besturingssysteem?: Windows XP Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb een vraag over het unieke ID op spotnet, ik wil een andere naam op spotnet maar als ik dat verander dan zie je in spotlite tussen haakjes je oude naam staan. Kan ik ergens een ander uniek ID krijgen? Of de oude verwijderen? Of moet ik eerst een andere pc kopen want dan heb je wel een ander ID Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geen antwoord gegeven Schone installatie: Nee XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Het is juist de bedoeling dat je je unieke ID behoudt zodat, als je op de whitelist staat, je ook whitelisted blijft.
Ik snap dat je dat niet wilt als je op de blacklist staat, maar dan ga ik ook geen antwoord geven op deze vraag.
Van die whitelist begrijp ikzelf ook wel, maar dat is mijn vraag niet.Sta ik op de blacklist dan? Nee dat sta ik niet dus wat is het probleem....je hoeft het ook niet hier neer te zetten maar je kan het ook via pm doen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.