Spotlite lijkt wel enigzins te werken, maar persoonlijk vind ik Spotnet een stuk prettiger werken, dus ik zou graag hebben dat Spotnet weer gewoon gaat draaien.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1. / 1.7.6.
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Xlned
Welke Internet Provider heb je?: Telfort
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avira antivirus
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: Vanmiddag, tijdens het gamen (en op de achtergrond downloaden met Spotnet) kreeg ik het zogenaamde "blue screen". Na het opstarten kreeg ik een foutmelding, "kan het configuratiesysteem niet initialiseren". Even gegoogeld en heb toen Microsoft .NET Framework 4 Client Profile hersteld. Dit loste het probleem niet op. Toen besloten dat ik spotnet opnieuw zou installeren. Gelijk de nieuwste versie gepakt natuurlijk, namelijk 1.8.1. Toen kreeg ik de foutmelding "Er is een uitzondering opgetreden van het type System.OutofMemoryExeption.". Nieuwe spots en reacties worden blijkbaar wel gevonden maar dat kost ongeveer een uur. Wanneer ik een spot open krijg ik de foutmelding "comment starter unable to open the database file" Downloaden lijkt wel gewoon te gaan. Het lijkt erop dat Spotnet bij iedere keer dat ik het programma open, alle reacties en spots opnieuw gaat downloaden.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Microsoft .NET Framework 4 Client Profile hersteld. Nieuwste versie van spotnet geinstalleerd. Deze vervolgens weer verwijderd, en nogmaals geprobeerd te installeren. Handmatig alle mappen op de C schijf verwijderd, ook de verborgen mappen. Getracht met de Spotnet removal tool alle overige bestanden te verwijderen. Ook een systeemherstel gedaan, maar Spotnet bleef dezelfde rare kuren vertonen. Dit forum geraadpleegd; maar geen van de problemen blijken exact hetzelfde als de mijne.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader6.xlned.com" Username="********" Password="*********************===" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="reader6.xlned.com" Username="********" Password="*********************===" Port="119" SSL="0" Connections="10" />
<Server Type="Uploads" Server="reader6.xlned.com" Username="********" Password="*********************===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>