Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1.
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: geen
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: geen, gewoon via spotnet en sabnzb
Wanneer begon je probleem?: Ik heb niets gedaan, heb gewoon gedownload de compi uitgezet en s'morgens weer aangezet en toen deed ie niets meer.
Geef een beschrijving van je probleem: Zat s'morgens de compi aan en nadat ik spotnet had aangeklikt kwam er ineens OEPS: KAN HET CONFIGURATIESYSTEEM NIET INITIALISEREN
Toen heb ik eerst op internet gezocht en daar stond dat je in de map van spotnet een map met de naam folder moest openen en wat wijzigigen, alleen in mijn map van spotnet zat geen map met folder.
Toen heb ik een systeemherstel uitgevoerd na de datum voor de problemen, maar dat hielp ook niet.
Dus hebben we de compi leeg gemaakt en alleen het hoognodige erop gezet. Dat ging een dag goed en toen ik de dag erna de compi weer aan wilde zetten kreeg ik eerst OEPS: KAN HET CONFIGURATIESYSTEEM NIET INITIALISEREN. Toen heb ik op oke geklikt en toen kreeg ik scherm van selecteer een provider, de provider aangeklikt, adres, poort, verbindingen, gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd en toen kwam er het volgende te staan : Socket_Connect: Kan het configuratiesysteem niet initialiseren (952)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.