NZB Push van spotweb komt niet aan bij Sabnzbd+

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
dennuzz
Answers: 0

NZB Push van spotweb komt niet aan bij Sabnzbd+

Bericht door dennuzz »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: Laatste (git pull)
Wat is je besturingssysteem?: QNAP firmware versie: 3.8.1 Build 20121205
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Met welk programma download je?: Sabnzbd+
Wanneer begon je probleem?: Meteen na verse installatie deze week op mijn QNAP
Geef een beschrijving van je probleem: De koppeling tussen spotweb en sabnzbd werkt niet volledig. Ik gebruik de "Call SABNzbd through HTTP by Spotweb" optie. Het sidepanel van SAB werkt prima, alleen er verschijnen geen downloads in Sabnzbd.

Er verschijnt niets in de logs van SABnzbd, ik heb het apache log gevonden op de QNAP (/mnt/ext/opt/apache/logs) maar daar staat niets in. Zijn er nog andere logs welke ik kan checken?

Ik heb zelf al gekeken naar: API gechecked, serveradres ZONDER /sabnzbd, lokaal IP in spotweb nzb handeling instelling, extern IP in Spotweb nzb handeling instelling, rechten gechecked, sabnzbd met en zonder login, http://user:password@sabserverip:PORT geprobeerd.

Het lijkt alsof de NZB push niet aankomt, ik weet alleen niet hoe te checken waar het blijft hangen of op verkeerd gaat.

Alvast bedankt,

DeNnuZz

-- [bericht automatisch samengevoegd - 29 dec 2012, 13:51] --

probleem gevonden: verkeerde poort instelling in de url in spotweb (door mij zelf ingevoerd) :)

jojo2005
Answers: 0

Re: NZB Push van spotweb komt niet aan bij Sabnzbd+

Bericht door jojo2005 »

Het is mogelijk dat
- hij wel in je nzb scan folder terechtkomt maar daar snel weer verdwijnt - check je logfiles
- hij niet in je nzb scan folder techtkomt door een rechten instelling ; zet je scanfolder op 777 en kijk of het dan wel werkt.

Jmblr
-- Don't follow the crowd, let the crowd follow you.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer