Bibliotheek aanmaken met XBMC

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Artifex
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Bibliotheek aanmaken met XBMC

Bericht door Artifex »

Ik ben bezig met een keurige bibliotheek aan te maken met fanart voor XBMC.
Echter kwam ik veel dubbele afbeeldingen tegen bij de video bibliotheek.Dit kwam omdat het QoQ team (waar ik veel van download) regelmatig een kort filmpje extra bij post (reclame meestal).
Als XBMC dan gaat scrapen incl de onderliggende mappen, dan geeft hij 2 keer dezelfde film afbeelding weer.

Ik heb al aan het zoeken geweest in SABNZBd of ik dit niet kan wijzigen dat deze korte filmpjes automatisch verwijderd kunnen worden, maar kom er niet uit.
Het handmatig verwijderen is best vervelend.
Is er iemand die een goede tip kan geven? :thanku:

hjvbft

Re: Bibliotheek aanmaken met XBMC

Bericht door hjvbft »

Verbergen van bepaalde bestanden in XBMC
Dit is de uitleg om sample bestanden te verbergen in XBMC en "utorrentpartfile".
Vervang de "utorrentpartfile" door de naam of een deel van de naam van de korte film.
Deze oplossing werkt alleen als de korte film herkenbaar is aan de naam van het bestand.

Als er een paar verschillende bestandsnamen gebruikt worden kunnen deze op dezelfde manier verborgen worden.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 19 okt 2012, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Topicstarter
Artifex
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Re: Bibliotheek aanmaken met XBMC

Bericht door Artifex »

Ga ik proberen, ik houw je op de hoogte :thanku:

Update: De meeste korte filmpjes zijn nu idd verdwenen uit de bibliotheek, maar niet allemaal.Als het een mp4 filetje is, dan komen er terug dubbele afbeeldingen.Ik heb in sabnzbd ingesteld om de mp4 files niet te downloaden.Al is dit maar een voorlopige oplossing :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer