Headeren van Reacties
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Supernews
- Internet: UPC
Headeren van Reacties
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Supernews
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: SabNZB
Wanneer begon je probleem?: Na het installeren en configureren van het programma
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het updaten crashed het programma op Headeren van reacties
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Supernews
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: SabNZB
Wanneer begon je probleem?: Na het installeren en configureren van het programma
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het updaten crashed het programma op Headeren van reacties
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
-
Re: Headeren van Reacties
Deze oplossing werkt.
Kreeg alles te zien in de spots lijst. Maar zodra hij het meeste heeft gedaan en bij het gedeelte komt met Headeren van Reacties daar doet hij er een paar duizende van, zo 5 seconden lang en dan crashed het programma alsnog.
Waar kan dit aan liggen? Weet iemand dit?
Kreeg alles te zien in de spots lijst. Maar zodra hij het meeste heeft gedaan en bij het gedeelte komt met Headeren van Reacties daar doet hij er een paar duizende van, zo 5 seconden lang en dan crashed het programma alsnog.
Waar kan dit aan liggen? Weet iemand dit?
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Hoi Techguy2201,
Wat je nopg proberen kan is bij spotlite,opties,configuratie,bij spots ,max. aantal headers binnenhalen veranderen in max 1000
en bij max aantal dagen, 180
Start SpotLite op haal alle headers binnen als dit goed gaat ga je dit je dit stapsgewijs verhogen in Spotlite zelf onder configuratie.
Wat je nopg proberen kan is bij spotlite,opties,configuratie,bij spots ,max. aantal headers binnenhalen veranderen in max 1000
Start SpotLite op haal alle headers binnen als dit goed gaat ga je dit je dit stapsgewijs verhogen in Spotlite zelf onder configuratie.

-
Dank u deze oplossing heeft zeker gewerkt. En heb kunnen constateren dat ik niet hoger dan 100000 headers kan gaan.ardy43 schreef:Hoi Techguy2201,
Waarom dit is weet ik niet.
Ik hoop dat dit bij de ontwikkelaars komt te liggen om uit te zoeken.
Ik werk op Windows 7 64Bit, misschien heeft dat er ook iets mee te maken sinds dat er alleen een 32 bit versie is van spotlite.
En als 2e punt kan ik niet de news.eu.supernews.com server gebruiken met SSL alleen de news.supernews.com dit kan wel met spotnet zeer vaag.
Maar ben blij dat spotlite nu werkt, nu kan ik soms tekst over nemen wat in spotnet niet kan.
Ik dank u voor de hulp en oplossing.
-
De reden dat "news.eu.supernews.com" met SSL niet gebruikt kan worden in SpotLite komt doordat SpotLite kritischer is dan Spotnet. Het ssl certificaat is uitgegeven voor "news.supernews.com" en "www.news.supernews.com". Als in Spotnet "news.eu.supernews.com" ingesteld word met ssl word het ssl cetificaat van "news.supernews.com" gebruikt.Techguy2201 schreef:En als 2e punt kan ik niet de news.eu.supernews.com server gebruiken met SSL alleen de news.supernews.com dit kan wel met spotnet zeer vaag.
-
Ah kijk dat is handig informatie. Bedankt hiervoor.hjvbft schreef:De reden dat "news.eu.supernews.com" met SSL niet gebruikt kan worden in SpotLite komt doordat SpotLite kritischer is dan Spotnet. Het ssl certificaat is uitgegeven voor "news.supernews.com" en "www.news.supernews.com". Als in Spotnet "news.eu.supernews.com" ingesteld word met ssl word het ssl cetificaat van "news.supernews.com" gebruikt.Techguy2201 schreef:En als 2e punt kan ik niet de news.eu.supernews.com server gebruiken met SSL alleen de news.supernews.com dit kan wel met spotnet zeer vaag.