"Gebruikersnaam verplicht, terwijl deze niet is ingevuld" ik heb alleen GEEN gebruikersnaam wachtwoord nodig (en dus ook niet gekregen) voor XMSnet. iemand een idee hoe te fixen???
data base file werkt niet meer
Moderator: Moderator Team
-
kuwerti
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 12 mar 2011, 21:44
- Usenet: tweaknews
- Internet: tele2
data base file werkt niet meer
ff een kick. Ik krijg dus steeds de foutmelding:
"Gebruikersnaam verplicht, terwijl deze niet is ingevuld" ik heb alleen GEEN gebruikersnaam wachtwoord nodig (en dus ook niet gekregen) voor XMSnet. iemand een idee hoe te fixen???
"Gebruikersnaam verplicht, terwijl deze niet is ingevuld" ik heb alleen GEEN gebruikersnaam wachtwoord nodig (en dus ook niet gekregen) voor XMSnet. iemand een idee hoe te fixen???
-
ManiaK
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: data base file werkt niet meer
Je vraag heb je al eerder hier viewtopic.php?f=16&t=842&p=36351#p36351 gesteld, kuwerti, wil je in dat topic verder gaan? Dat houdt de boel wat overzichtelijker. Dank je wel!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
ManiaK
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: data base file werkt niet meer
Naar de prullenbak... 
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================