reacties
Moderator: Moderator Team
-
axe
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 24 feb 2011, 17:45
reacties
Ik begin mij steeds meer te ergeren aan al dat gevloek op spotnet in reacties, dat was vroeger bij FTD wel anders ik maak steeds minder gebruik van spotnet om die reden. Ik ben zelf ook geen lievertje maar dit loopt de spuigaten uit onderhand.
zulke reacties graag wissen in het vervolg
Verplaatst naar vragen en problemen + de tag vraag
- KoffieBo0N
-
ManiaK
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: reacties
Beste axe,
Zeker zijn sommige reacties niet om aan te zien, dat ben ik helemaal met je eens.
Maar helaas kunnen wij op dit forum daar niets tegen beginnen, omdat wij alleen maar een supportforum zijn en geen band hebben met het programma Spotnet.
Er wordt overigens wel gewerkt met een moderatiesysteem, je kunt een melding doen, door rechts te klikken op de spot. Maar nogmaals wij kunnen helaas verder niks voor je betekenen in dit opzicht.
Is hiermee je vraag voldoende beantwoord?
Zeker zijn sommige reacties niet om aan te zien, dat ben ik helemaal met je eens.
Maar helaas kunnen wij op dit forum daar niets tegen beginnen, omdat wij alleen maar een supportforum zijn en geen band hebben met het programma Spotnet.
Er wordt overigens wel gewerkt met een moderatiesysteem, je kunt een melding doen, door rechts te klikken op de spot. Maar nogmaals wij kunnen helaas verder niks voor je betekenen in dit opzicht.
Is hiermee je vraag voldoende beantwoord?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
Wheaten
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 111
Re: reacties
MariaK was eerder
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
KoffieBo0N
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: reacties
Axe,
Kan me goed voorstellen. Wanneer je Spotlite neemt, is er een optie waarmee je dit kan blokkeren, met een addon namelijk: downloads.php?view=detail&df_id=29.
Dan wordt het vervangen door een 'cencored' tekentje, en wordt ook meteen spam automatisch (wanneer gebruikers iets melden) getagged of verwijderd.
Kan me goed voorstellen. Wanneer je Spotlite neemt, is er een optie waarmee je dit kan blokkeren, met een addon namelijk: downloads.php?view=detail&df_id=29.
Dan wordt het vervangen door een 'cencored' tekentje, en wordt ook meteen spam automatisch (wanneer gebruikers iets melden) getagged of verwijderd.
-
Artifex
- Berichten: 668
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 50
Re: reacties
De reacties in spotnet die grof zijn is ook altijd bij requests of fake spots.
Dus als je niet graag zulke reacties leest moet je ook geen requests lezen...probleem opgelost.
Dus als je niet graag zulke reacties leest moet je ook geen requests lezen...probleem opgelost.
-
KoffieBo0N
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: reacties
Daar komt het wel op neer hehehe
. Ik zet hier een slotje op, mooi dat je vraag is beantwoord.
, toch niet mee eens? Stuur mij een PB
.

