ff off-topic, es kijken hoe de boel hier leeft behalve met vragen over ik kan niet inloggen
es denken, ik kom eigenlijk nooit veel verder dan Cafe del Mar als ik aan relaxte tunes denk
maar julie kennen vast ook wel een paar aanraders
ohw, ik drink ni meer
ik blow








