Alvast bedankt Mark
FTD Look
Moderator: Moderator Team
-
Markpsv15
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 02 mar 2011, 00:34
FTD Look
Er zijn heel veel spots voor de ftd look. Maar alle handleidingen zijn voor Windows Xp en Windows 7. Heel erg vervelend en zelfs frustrerend dat er niks voor Vista bij staat. Hoe kan dat? Zal iemand dat kunnen posten. Word er niet vrolijk van. Waarom geen Vista handleiding. Ik wil de FTD look bij spotnet hebben.
Alvast bedankt Mark
Alvast bedankt Mark
-
joao
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 23 feb 2011, 19:42
-
Bulletproof
- Berichten: 260
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:11
- Usenet: Kpn
- Internet: Kpn
- Locatie: Aarde
- Leeftijd: 31
Re: FTD Look
Vraag beantwoord!
Slotje erop! Niet met het sotje eens? Stuur me een pb!
Slotje erop! Niet met het sotje eens? Stuur me een pb!

Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!
