Eweka: Maximaal aantal verbindingen bereikt
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: Kan geen post meer plaatsen op spotnet.
Misschien heb je daar toch een punt...
Ik zag vandaag spotter DrLoveHoff wel spotten met Eweka....
Ik zag vandaag spotter DrLoveHoff wel spotten met Eweka....
-
Je mag het proberen, maar ik denk dat je dezelfde melding krijgt..
Het is opvallend dat er wel gespot wordt op Spotnet, maar dat geen enkele spotter van Eweka zich laat zien sinds dinsdag..
Zo zie ik bijvoorbeeld TheHague al een dag niet spotten, wat gezien het aantal spots van hem per dag op z'n minst opmerkelijk is.. Maar van alle posts die ik bekeken heb, is er niet 1 poster van Eweka bij...
Het is opvallend dat er wel gespot wordt op Spotnet, maar dat geen enkele spotter van Eweka zich laat zien sinds dinsdag..
Zo zie ik bijvoorbeeld TheHague al een dag niet spotten, wat gezien het aantal spots van hem per dag op z'n minst opmerkelijk is.. Maar van alle posts die ik bekeken heb, is er niet 1 poster van Eweka bij...
-
3x raden wie The Hague is
en ik typte net dat DrLoveHoff wel spotte vandaag met Eweka...

en ik typte net dat DrLoveHoff wel spotte vandaag met Eweka...

-
Zojuist een vrij gedetailleerde mail naar de helpdesk van Eweka gestuurd.. Hopelijk kunnen ze ons helpen, want alle pijlen wijzen op dit moment wel naar hun toe..
Dit topic heb ik daar in gemeld, dus mocht je dit lezen en als proivider Eweka hebben, probeer dan eens een spot aan te melden. Niet alleen als het je ook niet lukt om te spotten hier melden, maar ook als het je wel lukt.. Vermeld in dat geval ook zeker even je internetprovider!
-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 feb 2014, 02:36] --
In dat geval: hoi stadsgenoot!
Bij de volgende staat BBQ zie ik graag dat je al die leuke dames uitnodigt..
-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 feb 2014, 02:40] --
Verkeerd gelezen.. Heb inderdaad DrLoveHoff over het hoofd gezien..
Dat maakt het geheel nog vreemder...
Dit topic heb ik daar in gemeld, dus mocht je dit lezen en als proivider Eweka hebben, probeer dan eens een spot aan te melden. Niet alleen als het je ook niet lukt om te spotten hier melden, maar ook als het je wel lukt.. Vermeld in dat geval ook zeker even je internetprovider!
-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 feb 2014, 02:36] --
In dat geval: hoi stadsgenoot!

Bij de volgende staat BBQ zie ik graag dat je al die leuke dames uitnodigt..

-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 feb 2014, 02:40] --
Verkeerd gelezen.. Heb inderdaad DrLoveHoff over het hoofd gezien..
Dat maakt het geheel nog vreemder...
-
-
- Moderator Team Lid
Vreemd, hier ook Eweka
Uploaden met Camelsystem Powerpost geen probleem. (upload.eweka.nl)
Reactie plaatsen SpotLite geen probleem. (voor SpotLite is dit niet upload.eweka.nl maar newsreaderXXX.eweka.nl)
Spotnet:
spot toevoegen:

(SpotLite, Camelsystem Powerpost, Newsleecher waren afgesloten)
settings.xml instelling <ExternalSigning>False</ExternalSigning> dat is het ook niet.
reactie plaatsen:
IP-adres 81.171.92.198 (upload.eweka.nl) werkt niet >> servers.xml: <Server Type="Uploads" Server="81.171.92.198"
Er is een fout opgetreden tijdens het selecteren van de nieuwsgroep.
400 Unrecognised command
Zit dus bij Eweka
Network News Transfer Protocol (NNTP)
Uploaden met Camelsystem Powerpost geen probleem. (upload.eweka.nl)

Reactie plaatsen SpotLite geen probleem. (voor SpotLite is dit niet upload.eweka.nl maar newsreaderXXX.eweka.nl)
Spotnet:
spot toevoegen:

(SpotLite, Camelsystem Powerpost, Newsleecher waren afgesloten)
settings.xml instelling <ExternalSigning>False</ExternalSigning> dat is het ook niet.
reactie plaatsen:

IP-adres 81.171.92.198 (upload.eweka.nl) werkt niet >> servers.xml: <Server Type="Uploads" Server="81.171.92.198"
Er is een fout opgetreden tijdens het selecteren van de nieuwsgroep.
400 Unrecognised command
Zit dus bij Eweka
Network News Transfer Protocol (NNTP)
BronResponse code 400 Generic response and generated by initial connection Meaning: service not available or no longer available (the server immediately closes the connection).
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
-
Re: Eweka: Maximaal aantal verbindingen bereikt
Zojuist lang gechat met de helpdesk van Eweka.
In de tussentijd zijn de technici bezig geweest met het zoeken naar het exacte probleem, waarvoor ze in elk geval iets gevonden hebben en daar een oplossing voor hebben geïmplementeerd. Volgens de helpdesk kan het enkele uren duren voordat iedereen weer zou moeten kunnen posten..
Volgens de helpdesk is het de manier waarop Spotnet de servers van Eweka benaderd (niet volgens het standaard NNTP protocol), wat vreemd is aangezien Spotnet al meer dan een jaar niet gewijzigd is.. Lijkt me dus dat er toch een "vinkje" aan hun kant verkeerd stond..
Maar goed, nog even een paar uur geduld hebben en dan opnieuw proberen is de boodschap dus voor nu..
In de tussentijd zijn de technici bezig geweest met het zoeken naar het exacte probleem, waarvoor ze in elk geval iets gevonden hebben en daar een oplossing voor hebben geïmplementeerd. Volgens de helpdesk kan het enkele uren duren voordat iedereen weer zou moeten kunnen posten..
Volgens de helpdesk is het de manier waarop Spotnet de servers van Eweka benaderd (niet volgens het standaard NNTP protocol), wat vreemd is aangezien Spotnet al meer dan een jaar niet gewijzigd is.. Lijkt me dus dat er toch een "vinkje" aan hun kant verkeerd stond..
Maar goed, nog even een paar uur geduld hebben en dan opnieuw proberen is de boodschap dus voor nu..
-
Dank je voor de genomen moeite buurman, nu weten we allemaal weer wat meer! 

-
Ik kan je wel verklappen dat het idee "Goh, is het niet makkelijker om gewoon een andere payserver te nemen" de afgelopen 24 uur meerdere malen in me op is gekomen..
Zeker na de zoveelste vraag of ik nog eens kon proberen het aantal connecties te wijzigen..
Maar goed, je moet iets over hebben voor je hobby he..
Zeker na de zoveelste vraag of ik nog eens kon proberen het aantal connecties te wijzigen..
Maar goed, je moet iets over hebben voor je hobby he..