Ook ik kan sinds vanmorgen geen spots meer plaatsen. Zelfde foutmelding: Maximum aantal verbindingen bereikt.
Al contact gehad met Eweka, die wel behulpzaam meekeken, maar verder niet veel wisten of voor me konden doen.
Op het moment van posten was er op het eweka account geen andere up-/downloadactiviteit bezig. Om hier zeker van te zijn dat er niet ergens nog een machine met mijn gegevens ingelogd stond heb ik zelfs mijn wachtwoord bij Eweka gewijzigd. Zelfde foutmelding blijft komen bij aanmelden van een post.
Daarna de servers.xml gewijzigd van "upload.eweka.nl" (waar mijn spot-net het al 10.000+ posts goed mee doet) naar "post.eweka.nl" omdat ik dat op de website van eweka gevonden had. Nog steeds dezelfde melding.
Toen verwezen naar het ssl account, die de complete database en alle reacties opnieuw binnen heeft gehaald. Posten levert nog steeds dezelfde melding op..
Vanaf een pc op werk die ook Spot-net bevat kreeg ik eerst een async error melding terug (welke ik door heb gegeven aan de helpdesk van eweka, maar verder niet opgeslagen heb zodat ik hem hier nog eens neer kan zetten

)
Daarna kreeg ik ook de maximum error melding..
Ook het wijzigen van het aantal connections in servers.xml lijkt niets op te leveren.. (het Connections="1" gedeelte)
Iemand nog andere ideeën, ik ben er momenteel een beetje doorheen..
M.v.gr.,
Hagenees1978