Ervaringen & Discussie: Eweka
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Leeftijd: 41
Re: Ervaringen & Discussie: Eweka
Dat komt waarschijnlijk doordat je het maximaal aantal connecties in gebruik hebt. Zet je mediaspeler maar eens uit. Dan zal Grabit het weer doen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Zie de edit in mijn bericht. Je hebt gelijk en inmiddels is ie een berg aan headers aan het binnenhalen via spotnet 

-
- Leeftijd: 41
Geen probleem, goed dat je weet waar het door komt en hoe je het op kan lossen
Je kan evt ook een connectie minder toewijzen aan de mediaspeler.

Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Als je iets aanpast in een XML bestand moet je natuurlijk wel daarna de optie "alleen lezen'' aanvinken in eigenschappen ander veranderd spotnet het zelf weer terug. Verder gewoon je eweka gegevens invullen in spotnet , moet gewoon werken, je doet iets verkeerd. Wat ook zou kunnen is dat je verbinding geblokkeerd word door het mailschild van je virusscanner, vooral Avast heeft hier last van, dit kun je uitschakelen in expert settings. (NNP)mvveelen schreef:Ik ben dit niet gewend...kom er gewoon niet uit. Heb gezocht op dit forum maar eigenlijk geen helder antwoord gevonden.
Ik heb een betaald account bij Eweka en zit bij Ziggo.
Ik vul bij het starten van spotnet keurig de juiste gegevens in maar krijg toch telkens de melding "authentication failed". Username of password kloppen niet. Maar....deze kloppen wel degelijk. Heb het ook handmatig in de servers.xml gezet maar dan start spotnet weer op met deze gegevens en ik kom dan niets verder.
Iemand een tip waarmee ik verder kom ?
-
Nou, bij mij mooi niet , ik kreeg geen extra headers binnen tov eweka (165) , met lightingusenet stroomde er meteen 358.000 binnen.Marler schreef:Helemaal niet nutteloos, je kan met deze server juist prima de headers ophalen. Je kunt er de bestanden niet mee downloaden, maar daar heb je een payserver voor.sportfan27 schreef: Die is nutteloos voor headers, daarmee laad ie alleen de reacties sneller.![]()
M.v.g,
-
Je had beter even kunnen lezen. Ik had eigenlijk alles al goed gedaan, alleen was ik op dat zelfde moment op mijn Eminent mediaspeler een NZB aan het downloaden op het maximaal aantal connecties. Daardoor kreeg ik de melding dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet goed was. Niet een heel logische foutmelding die je meteen op het juiste spoor zet, maar dat was wel de reden.sportfan27 schreef:Als je iets aanpast in een XML bestand moet je natuurlijk wel daarna de optie "alleen lezen'' aanvinken in eigenschappen ander veranderd spotnet het zelf weer terug. Verder gewoon je eweka gegevens invullen in spotnet , moet gewoon werken, je doet iets verkeerd. Wat ook zou kunnen is dat je verbinding geblokkeerd word door het mailschild van je virusscanner, vooral Avast heeft hier last van, dit kun je uitschakelen in expert settings. (NNP)mvveelen schreef:Ik ben dit niet gewend...kom er gewoon niet uit. Heb gezocht op dit forum maar eigenlijk geen helder antwoord gevonden.
Ik heb een betaald account bij Eweka en zit bij Ziggo.
Ik vul bij het starten van spotnet keurig de juiste gegevens in maar krijg toch telkens de melding "authentication failed". Username of password kloppen niet. Maar....deze kloppen wel degelijk. Heb het ook handmatig in de servers.xml gezet maar dan start spotnet weer op met deze gegevens en ik kom dan niets verder.
Iemand een tip waarmee ik verder kom ?
Op het moment dat ik de download op de Eminent stopte, kon ik spotnet configureren, starten en gebruiken.
En nee, ik gebruik NOD32 en heb daar nooit van die rare problemen mee dat die iets blokkeert

Problem solved.
-
Totaal overheen gekeken, my bad.mvveelen schreef:sportfan27 schreef:mvveelen schreef:Ik ben dit niet gewend...kom er gewoon niet uit. Heb gezocht op dit forum maar eigenlijk geen helder antwoord gevonden.
Knip
Problem solved.

-
Vreemd ik heb met een lege database ruim 350.000 headers opgehaald.sportfan27 schreef: Nou, bij mij mooi niet , ik kreeg geen extra headers binnen tov eweka (165) , met lightingusenet stroomde er meteen 358.000 binnen.
Ik begrijp dat jij in ieder geval niet van plan bent iets te gaan spotten/posten maar alleen leechen. Dit gezien je lightning gebruikt en je daar niet anoniem mee kunt posten. Je IP-adres is namelijk in de eigenschappen van de header te zien van je bericht of andersoortige post. Of ga je er een blockaccount bij gebruiken?
Tja, en zonder posters blijft er niets over om binnen te halen.
M.v.g,
Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"
-
Klopt , ik ben een leecher, net als de andere 95% van de usenet gebruikers, en maak je maar geen zorgen hoor, die 5% posters is meer als zat , wat een moralistisch gelul zeg.Marler schreef:Vreemd ik heb met een lege database ruim 350.000 headers opgehaald.sportfan27 schreef: Nou, bij mij mooi niet , ik kreeg geen extra headers binnen tov eweka (165) , met lightingusenet stroomde er meteen 358.000 binnen.
Ik begrijp dat jij in ieder geval niet van plan bent iets te gaan spotten/posten maar alleen leechen. Dit gezien je lightning gebruikt en je daar niet anoniem mee kunt posten. Je IP-adres is namelijk in de eigenschappen van de header te zien van je bericht of andersoortige post. Of ga je er een blockaccount bij gebruiken?
Tja, en zonder posters blijft er niets over om binnen te halen.
M.v.g,
Marler
En je vergeet ff dat ik ook nog een Eweka account heb, dus als ik zou willen spotten (wat ik op FTD regelmatig gedaan heb maar heb daar nu gewoon geen zin & tijd meer in/voor) kan ik dat nog steeds.

-
Ik krijg met die rus de volgende fout: "Authenticatie vereist", iemand een hint
Peter
Peter