Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Download map selectie werkt niet

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
ruud.niet
Usenet: eweka
Internet: kpn
Download map selectie werkt niet

Bericht door ruud.niet »

Ik ben echt geen noob op pc gebied maar nu begin ik best wel heel gefrustreerd te worden
Heb in spot net de download map ingesteld op een nas schijf maar wat ik ook doe de bestanden gaan vrolijk in de spy map genaamd downloads van M$
Elke verandering die ik geprobeerd heb eindigt in hetzelfde de downloads van alle browsers of porgramma's eindigen weer in de achterlijke M$ map
Ik heb al meerdere keren getracht ook doe te slopen zelfs met verandering in het register deze aangepast maar wat ik ook doe het eindigt in de documents\downloads folder
Het meest bizarre is dat het graven naar de instellingen van de laatste versie waar spotnet zou gaan downloaden het inderdaad echt op de share van de nas ingesteld staat.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan worden opgelost, want blijkbaar is er na de laatste update van w10 dit veranderd in wat M$ eist
Ik heb zelfs de map van de downloads in het register veranderd op meerdere manieren maar geen oplossing
In spotnet zelf andere mappen gesselecteerd en jawel ook alle browsers die actief zijn op mijn pc alles word vrolijk naar de M$ mappen gedirigeerd
Ben geschokt hoe ver M$ gaat met het afdwingen van hun enorme rommel, kreeg vanmorgen ook een waarschuwing dat M$ edge binnen 10 dagen de vaste browser word in mijn systeem of ik dit nu wil of niet
Wie heeft een oplossing ?!?
Spot-net.nl Forums : Disclaimer