Ik werk met versie 2.0.x (historie van de verschillen met 1.8.x/1.9.* zijn mij wel duidelijk).
Ik ben nog uit de tijd van FTD, dus zou ik het wel zo'n beetje moeten kunnen snappen, maar toch..
Vraag 1. Ik heb altijd begrepen dat de download-client van Spotnet NZBget was, maar als ik het goed begrijp is dat (net als in 1.9.x) SABnzb. Verwarrend is dat bij de Geavanceerde instellingen > Geavanceerde downloads, de mogelijkheid geboden wordt om met de 'externe' NZBget te werken. Waarom dan niet de externe SABnzb?
Vraag 2. Ik gebruik naast Spotnet ook Newsbin, Als ik op Newsbin een nzb download, wil ik deze graag met Spotnet binnenhalen, Maar waar staat de juiste Spotnet.exe?
Als ik via 'Openen met...' c:\Users\George\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.244\spotnet.exe' kies, krijg ik een mededeling dat 'de applicatie te oud zou zijn? Maar ik heb toch de laatste, versie 2.0.0.244?
In de eigenschappen van de snelkoppeling naar Spotnet op het bureaublad zie ik dit pad:
C:\Users\George\AppData\Local\Spotnet\Update.exe --processStart Spotnet.exe. Dus met extra parameters (of zo)? Dat werkt prima.
Maar ik wil dus op een gedownloade nzb kunnen klikken waarna 'probleemloos' de nzb in Spotnet gedownload wordt.
Kortom, voor mij verwarrend, maar wellicht heb ik iets gemist of snap ik het gewoon niet

Vraag of iemand de moeite wil nemen om mij 'uit de droom'