Installeer versie 114 en open Spotnet. Na een minuutje of zo krijg je bovenin het bericht dat er een nieuwe versie is, die wil je dus niet. Aan het eind van de balk met de melding zit een rood kruisje, klik daarop en je versie blijft 114 en wordt niet ge-update. Bij mij werkt het en ik ben gelukkig van het "wachten-syndroom" af. Aan te raden voor elke toekomstige update die je niet wil totdat er een oplossing gevonden is door de knutselaars.maslov schreef:Ik gebruik al een tijdje Versie 2.0. en ben er heel tevreden over. Alleen ben ik niet blij met de automatische installatie van nieuwe versies. Ik moet dan steeds de instellingen aanpassen voor de koppeling met SABnzbd op mijn NAS. Echter nu moet ik sinds kort NZBGet gaan gebruiken. Ik ben uitermate tevreden over SABnzbd op mijn Synology NAS, dat draait al jaren als een speer en ik heb daarom geen enkele behoefte om met NZBGet aan de slag te gaan en alles opnieuw te moeten instellen.
Mijn vraag is daarom: Hoe kan ik die automatische update uitschakelen zodat ik op versie 114 kan blijven draaien met SABnzbd?

Edit:
Helaas, nadat ik Spotnet 114 had afgesloten werd de upgrade alsnog uitgevoerd bij heropstart van het programma waarna ik dus wederom een probleem heb. Het leek ook te simpel...

Edit:
Vraag me niet hoe, maar na de vorige edit startte ik de ge-upgrade Spotnet op en deze gaf een foutmelding bij starten van een download, niet de "wachten" status maar rode kruis mededeling die ik te snel heb weggeklikt om hier te kunnen melden. Ik sloot Spotnet af en herstartte het programma waarna ik het nog eens probeerde en tot mijn verbazing werkt het nu probleemloos. Geen idee hoe dat in zijn werk is gegaan maar wellicht is het een optie om ook te proberen. Wel heb ik spotnet 184 nog geïnstalleerd staan mocht het weer fout gaan.
Update:
Helaas, na twee geslaagde downloads zet Spotnet twee nieuw toegevoegde downloads weer op status "wachten". Ook dit leek te mooi om waar te zijn.