spotnet werkt melding met opstarten
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Moderator Team Leider
- Berichten: 2761
- Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Locatie: Blauwbek-PC
- Contacteer:
Re: spotnet werkt melding met opstarten
Ik zie een OutOfMemoryException (heb m even dikgedrukt in je bericht).
Heb je de DBCLoader al eens geprobeerd?
Heb je de DBCLoader al eens geprobeerd?
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03 mei 2013, 19:16
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
Re: spotnet werkt melding met opstarten
Mijn PC werkte niet traag, daar ik maar 1 AV en 1 anti-malware programma laat draaien. Toch heb ik alle bovenstaande opdrachten uitgevoerd. Het heeft echter niet geholpen. Spotnet geeft nog steeds dezelfde melding.
Zijn er nog meer suggesties ??
Groet
Fred
-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 jan 2015, 20:13] --
Mijn PC werkte niet traag, daar ik maar 1 AV en 1 anti-malware programma laat draaien. Toch heb ik alle bovenstaande opdrachten uitgevoerd. Het heeft echter niet geholpen. Spotnet geeft nog steeds dezelfde melding.
Zijn er nog meer suggesties ??
Groet
Fred
Zijn er nog meer suggesties ??
Groet
Fred
-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 jan 2015, 20:13] --
Mijn PC werkte niet traag, daar ik maar 1 AV en 1 anti-malware programma laat draaien. Toch heb ik alle bovenstaande opdrachten uitgevoerd. Het heeft echter niet geholpen. Spotnet geeft nog steeds dezelfde melding.
Zijn er nog meer suggesties ??
Groet
Fred
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1422
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Re: spotnet werkt melding met opstarten
Gaat erom dat fouten uitgesloten worden, je hebt immers geen idee welke processen/services er allemaal op de achtergrond meedraaien.
Volgende controle, een check of je gebruikersprofiel niet beschadigd is:
Volgende controle, een check of je gebruikersprofiel niet beschadigd is:
- Een nieuw account aanmaken (administrator-account) hoe en wat zie:
https://www.windows-helpdesk.nl/gebruik ... -aanmaken/
Let op, dat je een administrator-account aanmaakt! - Menu start >> afmelden >> daarna inloggen in je nieuw aangemaakte account (moment geduld, nieuwe instellingen worden aangemaakt).
- Start Spotnet
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03 mei 2013, 19:16
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
Re: spotnet werkt melding met opstarten
Hoera. Met de nieuwe gebruikersaccount start Spotnet gelukkig weer goed op. Moet ik nu om Spotnet te gebruiken steeds mijn gebruikersaccount wijzigen, of is er een mogelijkheid om dit ergens aan te passen. ?
Ik ben nu al blij, maar hoor nog graag hoe ik het een en ander kan aanpassen.
Dank en groet
Fred
Ik ben nu al blij, maar hoor nog graag hoe ik het een en ander kan aanpassen.
Dank en groet
Fred
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1422
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Re: spotnet werkt melding met opstarten
Mooi dat gelukt is.
Je gebruikersprofiel van je oude gebruikersaccount is beschadigd/corrupt.
Snel schakelen tussen je accounts met een sneltoets:
Windows toets + L
Tip:
Als je meerdere partities hebt, laat Spotnet de downloads opslaan in bv. D:\Downloads
Spotnet >> Bewerken >> Downloadmap

Heb geen idee hoe je computer vaardigheden zijn, je kunt een beschadigd gebruikersprofiel herstellen.
Je hebt dan minimaal drie gebruikersaccounts nodig, meer info: http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... =windows-7
Ga je hiermee aan de slag (beschadigd gebruikersprofiel herstellen), dan doe je dit op eigen verantwoording, Ypsos, noch spot-net.nl zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van data c.q. het niet meer functioneren van je computer.

Je gebruikersprofiel van je oude gebruikersaccount is beschadigd/corrupt.
Ja, met het oude gebruikersaccount werkt Spotnet niet.fredtuur schreef:Moet ik nu om Spotnet te gebruiken steeds mijn gebruikersaccount wijzigen
Snel schakelen tussen je accounts met een sneltoets:
Windows toets + L
Tip:
Als je meerdere partities hebt, laat Spotnet de downloads opslaan in bv. D:\Downloads
Spotnet >> Bewerken >> Downloadmap

Heb geen idee hoe je computer vaardigheden zijn, je kunt een beschadigd gebruikersprofiel herstellen.
Je hebt dan minimaal drie gebruikersaccounts nodig, meer info: http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... =windows-7
Ga je hiermee aan de slag (beschadigd gebruikersprofiel herstellen), dan doe je dit op eigen verantwoording, Ypsos, noch spot-net.nl zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van data c.q. het niet meer functioneren van je computer.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03 mei 2013, 19:16
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo