goede gegevens zijn onjuist
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 jul 2014, 12:21
- Usenet: ziggo
- Internet: ziggo
goede gegevens zijn onjuist
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avira
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vandaag begon het probleem toen ik mijn pc aandeed
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb dit progamma sinds kort op mijn nieuwe pc want mijn laptop is stuk gegaan, nu was ik gister een paar films aan het downloaden maar heb de pc uitgedaan in de nacht maar heb spotnet open laten staan, vandaag wou ik verder met downloaden maar dan zegt hij: ''gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist'' nu heb ik spotnet verwijderd en opnieuw ge??nstaleerd maar hij blijft het nog steeds zeggen en wil dan ook geen nieuwe spots ophalen
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: opnieuw downloaden helpt dus niet en als ik op mijn ziggo mail inlog met deze gegevens dan logt hij daar wel gewoon in
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avira
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vandaag begon het probleem toen ik mijn pc aandeed
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb dit progamma sinds kort op mijn nieuwe pc want mijn laptop is stuk gegaan, nu was ik gister een paar films aan het downloaden maar heb de pc uitgedaan in de nacht maar heb spotnet open laten staan, vandaag wou ik verder met downloaden maar dan zegt hij: ''gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist'' nu heb ik spotnet verwijderd en opnieuw ge??nstaleerd maar hij blijft het nog steeds zeggen en wil dan ook geen nieuwe spots ophalen
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: opnieuw downloaden helpt dus niet en als ik op mijn ziggo mail inlog met deze gegevens dan logt hij daar wel gewoon in
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.