Ja & nee,
het laatste wat je vermeld is to many conn... dat is een probleem dat veroorzaakt word door teveel connecties naar je usenetprovider..
Wat ik wél heel herkenbaar vind is dat je via diverse usenet downloaders allemaal foutmeldingen krijgt, met als toetje ... dat het branden faalt.
1 ding kan ik voor 90% zekerheid zeggen : het is
niet je brander die faalt.
Door verkeerde geheugenadressering kan je juist deze problemen ondervinden.
Ikzelf heb exact hetzelfde ervaren zoals je omschrijft, echter bij mij waren er 2 geheugenmodules stuk, hoewel het geheugen gewoon werd meegeteld door de bios, ging het fout in de read/write cicle / memoryadress failure 0x0001 ( oid) nou heb ik hier ergens op het forum een onderwerp + oplossing staan om dit te kunnen ontdekken, alleen moet ik even zoeken voor je
Punt is dat deze issue een tijdje geleden is behandeld, en ik niet meer weet waar/wanneer ik dit topic geschreven heb, al helemaal wegens dat ik dat topic heb geschreven vóór onze uitbreiding van ons forum
Ik ga voor je op jacht naar dit topic, je hoort asap van me
[AANVULLING]
dit is het betreffende topic :
viewtopic.php?p=37950#p37950
memtest86
kun je hier vinden
Met Ultimate Bootcd
Die je hier kunt vinden heb je een totaal pakket aan diagnose tools (pc aan cd erin en klaar).
Verder heb ik nog een aanvulling van een zeer gewaardeerde supporter :
Aanvulling i.c.m. ImgBurn:
The following options apply to anyone having problems burning any sort of media.
1 Update the firmware on your drive - right click the drive selection box and click 'Check For Firmware Updates' (or find it in 'Tools' -> 'Drive').
2 Try cleaning the drive with a cleaning disc (or if you're feeling confident, take it apart and clean it manually).
3 Try burning your current media at all of the write speeds your drive says it supports for that MID (look in the disc info text on the right of the main screen to see what they are).
4 Avoid using slimline laptop style drives - in general, they're rubbish.
suc6 en mocht je vragen hebben dan horen we het graag
MVG
Gup