spotnet werkt niet na overstap nieuwe provider

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
marijkekoster
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2013, 21:45
Answers: 0
Usenet: sunnynet
Internet: kpn

spotnet werkt niet na overstap nieuwe provider

#1

Bericht door marijkekoster »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny usenet
Welke Internet Provider heb je?: Telfort
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: ik ben sinds vrijdag overgestapt naar alles in 1 van Telfort.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik wil de wijzigingen doorvoeren in spotnet,dus email adres veranderen(aangezien de oude niet meer bestaat door overstap naar andere provider) maar krijg een foutmelding. Ik heb ook al bij sunny usenet mijn gegevens aangepast zodat ik daar ook bekend sta met mijn nieuwe email adres.
ik krijg de code 502: acces denied to your node-support@sunnyusenet.com
Zou iemand mij hier kunnen helpen?
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 03 maart 2013, 12:21] --

Sorry ik was te snel met plaatsen,ik heb het probleem al opgelost! Het was een fout van mij,gebruikte het verkeerde wachtwoord.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer