Spotweb Easy 1.5.5
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Spotweb Easy 1.5.5
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.5.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Helaas is de ontwikkeling van Spotweb gestopt sinds 1 februari 2013. Graag wil ik het programma blijven gebruiken, maar ik kan nergens meer de laatste versie van Spotweb Easy (1.5.5) vinden. Kan iemand mij hieraan helpen?
Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.5.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Helaas is de ontwikkeling van Spotweb gestopt sinds 1 februari 2013. Graag wil ik het programma blijven gebruiken, maar ik kan nergens meer de laatste versie van Spotweb Easy (1.5.5) vinden. Kan iemand mij hieraan helpen?
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Re: Spotweb Easy 1.5.5
Graag wil ik je verbeteren: spotweb zelf is niet gestopt maar alleen een onafhankelijke website is er mee gestopt.
Dit wil zeggen dat je in het vervolg hier het een en het ander terug kunt vinden.
Je vraag: Ik heb nog geen alternatieve downloadlocatie kunnen vinden.
Dit wil zeggen dat je in het vervolg hier het een en het ander terug kunt vinden.
Je vraag: Ik heb nog geen alternatieve downloadlocatie kunnen vinden.
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Zal kijken wat ik kan regelen, beloof niets.
De ondersteunende websites zijn stop gezet, maar de applicatie (easy Spotweb) zou door blijven gaan.
De ondersteunende websites zijn stop gezet, maar de applicatie (easy Spotweb) zou door blijven gaan.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
Volgens mij heb ik die nog ergen op mn schijf staan, zal vanavond ff zoeken voor je.
-
- Supporter
Ontwikkeling gaat door 

- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Iedereen alvast bedankt voor alle reacties. Als ik nogmaals op Spotweb.nu kijk, wordt er inderdaad alleen maar duidelijk gemaakt dat de website gestopt is (over de ontwikkeling wordt niets verteld). Ik had het gewoon iets te snel gelezen.
Ik kan Spotweb Easy 1.5.5 echter nog steeds nergens downloaden. Dus als iemand het bestand inderdaad nog op z'n schijf heeft staan en deze met mij wil delen, ben ik helemaal geholpen.
Ik kan Spotweb Easy 1.5.5 echter nog steeds nergens downloaden. Dus als iemand het bestand inderdaad nog op z'n schijf heeft staan en deze met mij wil delen, ben ik helemaal geholpen.
-
- Supporter
Spotweb.nu en applicaties van deze maker zijn gestopt. Enkel Spotweb Easy wordt door fanclub onderhouden. Dit omdat het te mooi is om te zien verdwijnen. Detials volgen nog.
-
-
- Supporter
Vanavond heb ik SW4ALL gespot, initiatief van een forum gebruiker hier. Zie: http://spot-net.nl/forums/viewtopic.php ... 192#p51192
-
Heeft er toevallig iemand de md5 waarde van spotweb_setup.zip van Spotweb easy 1.5.5 (ouder mag ook)?
Heb de spotweb_setup.zip van 1.5.1 en 1.5.3 gevonden. Maar zijn te groot voor virustotal en kan nog niet controleren of het de officiële versies zijn. Mag ook via PM.
Heb de spotweb_setup.zip van 1.5.1 en 1.5.3 gevonden. Maar zijn te groot voor virustotal en kan nog niet controleren of het de officiële versies zijn. Mag ook via PM.