Dat kun je nooit met 100% zekerheid zeggen,als er een (Grond)wet aanpassing komt...Avhc schreef:Op deze manier krijgen ze ons nooit klein!

En vooral moeten we USA te vriend houden,want daar gaat alles Democratisch !

Moderator: Moderator Team
Dat kun je nooit met 100% zekerheid zeggen,als er een (Grond)wet aanpassing komt...Avhc schreef:Op deze manier krijgen ze ons nooit klein!
Mickroz schreef:kijk maar eens hoe snel er spotlite en spotme er waren!
satpiet schreef:Mickroz schreef:kijk maar eens hoe snel er spotlite en spotme er waren!
![]()
![]()
![]()
inderdaad wat heeft brein bereik niks,Maar ik hoop dat tim een hardklapper krijgt, het is echt een ziek persoon .eerst kocht ik nog dvd en ik ga altijd elke week naar die bioscoop daar stop ik nu voorgoed mee iedereen , ik roep jullie allemaal op
om komende12 manden niks meer uit geven aan dvd/cd of bioscoop laat ze tim maar voelen
Volgens mij had FTD zelf al 800.000 unieke ledenStripHeldNL schreef:da's een hele lijst...
Ik denk alleen wel dat er wel veel websites 'dubbel-leden' hebben, ik zat bijv. zowel op DBP als FTD. Dus laten we rekenen op 500000 leden. Genoeg toch? Het enigste probleem waar rekening mee moet worden gehouden is dat er echt een goede moderatie moet komen, anders heb je Spotnet zo vol staan met SPAM, of virussen. En ja, FTD werd daar altijd op gecontroleerd, wat ook een groot pluspunt is.