Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
nou dat zou ik ook wel eens willen weten eigenlijk, als hun zomaar persoonsgegevens kunnen opvragen bij paypal/ideal (en dat hebben ze al gedaan staat er in dat stukje) vind ik dat dat wel even openbaar gemaakt moet worden, want ze komen niet alleen achter de privacy gegevens van de ontvanger maar ook van de verstuurder.
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Brein haalt 'grootste usenet-platform van Europa' offline
Laatste update: 29 september 2011 16:21 info
AMSTERDAM – Brein heeft via de rechter één van de grootste Europese usenet-platformen offline weten te halen.
Foto: ANP
De rechtbank heeft bepaald (pdf) dat News-service Europe (NSE) bestanden met auteursrechtelijke beschermd materiaal van haar servers moet verwijderen en 50.000 euro dwangsom moet betalen voor elke dag dat dit niet gebeurt.
Naar eigen zeggen is NSE de grootste usenet Service Provider (USP) van Europa. NSE stelt echter ook dat er alleen sprake is van een louter technisch platform waarop zij alfanumerieke bestanden opslaat.
Verantwoordelijk
Gebruikers kunnen echter ook bestanden met auteursrechtelijke beschermd materiaal uitwisselen en dat gebeurt massaal. Volgens de rechter is NSE daarvan op de hoogte en is het dus verantwoordelijk.
Bovendien zou het bedrijf zelf meewerken aan de verspreiding van de bestanden. Volgens Brein bevat 80 to 90 procent van de bestanden illegaal materiaal.
Onhaalbaar
"Wij zijn zeer teleurgesteld in het vonnis van de rechter", aldus NSE."Het is zowel technisch als economisch onhaalbaar om de 15 tot 20 miljoen berichten die dagelijks worden uitgewisseld te controleren op inhoud."
"Daar komt nog bij dat er geen geautomatiseerde manier bestaat om te bepalen of een usenet-bericht auteursrechtelijk beschermd materiaal bevat en of voor verspreiding wel toestemming is verkregen. Wij zien daarom absoluut niet hoe we aan het vonnis kunnen voldoen."
NSE vreest voor het voortbestaan en vindt het vonnis een bedreiging van Usenet-platformen in het algemeen.
Ach ja Brein tssss, jammer dat ze dit kunstje kunnen flikken maar laten we wel wezen NSE is een in Nederland gevestigd bedrijf.
Het is natuurlijk jammer van NSE maar Brein kan heus niet alle usenet providers aanpakken.
Veruit de meeste zijn namelijk gevestigd in het buitenland en een groot aantal zelfs buiten de E.U.
Dus het is jammer maar zal verder voor de meesten onder ons geen probleem gaan vormen.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.