aanval op spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: EasyUsenet
- Leeftijd: 51
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: aanval op spotnet
Mis ik nu iets? Ik heb al heel lang SpotnetImprover geïnstalleerd, en op een gegeven moment waren alle spam spots gewoon weg. Je hebt toch niet nog iets extra's zoals spotnetspamremover nodig?
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Download even SQLite: http://sourceforge.net/projects/sqlite- ... _test=goalDarkling schreef:Ik krijg onderstaande foutmelding?
Spotnet Improver verwijdert geen spots. Tijdelijke fix heb ik even gemaakt om de spam spots van afgelopen paar dagen te verwijderen.Megalos schreef:Mis ik nu iets? Ik heb al heel lang SpotnetImprover geïnstalleerd, en op een gegeven moment waren alle spam spots gewoon weg. Je hebt toch niet nog iets extra's zoals spotnetspamremover nodig?

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Bij mij is alles weer normaal, ik zie geen fake spots meer.
Vraag me niet waarom of hoe en wat....
Maar nadat ik op bijwerken drukte werd er een geheel nieuwe db opgehaald.
Deze was 475.297 spots groot en dat is 1 spot kleiner dan daarvoor (475.298)
Ook werken bij mij de in Spotnet ingestelde filters weer naar behoren. (ook die van de series)
En nee, ik gebruik gewoon Spotnet zonder toevoegingen van anderen.
Volgens mij is er iemand achter de schermen hard aan het werk.
Maar...ik denk dat we er nog niet zijn, want er is er weer eentje met een test post aan klooien op het MAC applicatie platform.
Ben bang dat we nog meer kunnen verwachten.
Vraag me niet waarom of hoe en wat....
Maar nadat ik op bijwerken drukte werd er een geheel nieuwe db opgehaald.
Deze was 475.297 spots groot en dat is 1 spot kleiner dan daarvoor (475.298)

Ook werken bij mij de in Spotnet ingestelde filters weer naar behoren. (ook die van de series)
En nee, ik gebruik gewoon Spotnet zonder toevoegingen van anderen.
Volgens mij is er iemand achter de schermen hard aan het werk.

Maar...ik denk dat we er nog niet zijn, want er is er weer eentje met een test post aan klooien op het MAC applicatie platform.
Ben bang dat we nog meer kunnen verwachten.

I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all
Thiseggz: krijg dezelfde fout als Darkling, SQlite geinstalleerd maar dat helpt niet, weer dezelfde foutmelding. Ik heb Windows XP.
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Mm, oké. Dan ligt het ergens anders aan. Hoe dan ook, geen spam spots meer hierThisegzz schreef:Spotnet Improver verwijdert geen spots. Tijdelijke fix heb ik even gemaakt om de spam spots van afgelopen paar dagen te verwijderen.

-
Is dat zo? Hier las ik iets andersThisegzz schreef:Download even SQLite: http://sourceforge.net/projects/sqlite- ... _test=goalDarkling schreef:Ik krijg onderstaande foutmelding?
Spotnet Improver verwijdert geen spots. Tijdelijke fix heb ik even gemaakt om de spam spots van afgelopen paar dagen te verwijderen.Megalos schreef:Mis ik nu iets? Ik heb al heel lang SpotnetImprover geïnstalleerd, en op een gegeven moment waren alle spam spots gewoon weg. Je hebt toch niet nog iets extra's zoals spotnetspamremover nodig?
Bedankt voor het initiatief van de spotnetspamremover, maar ik blijf ook dezelfde foutmelding houden...dan maar een 'verse' database I guess...ik heb in ieder geval niet het 'geluk' dat de 89.8mb spots ineens verdwenen zijn, zoals bij asenagawa

EDIT: schone db binnenhalen helpt vooralsnog NIET, spamspots komen net zo makkelijk weer binnen...moet ik meer doen dan alleen het .db bestand vervangen?
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Jammer dat mijn fix het niet doet, hij kan het DLL bestand niet vinden.
Ik zal kijken of ik dat ontbrekende bestand mee kan sturen.
Ik zal kijken of ik dat ontbrekende bestand mee kan sturen.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
Als ik op 1 van de filters druk zie ik de spam niet.
Nieuwe DB gebruikt, maar dan ben ik ook mijn favorieten krijt.
Dus weer mijn oude DB terug.
Bij spotnetimprover stond ook nog een spamremoverV2, helaas, ff bezig en wordt ook aangegeven dat spotnet schoon is, niet dus.
Met vriendelijke groet Mustang5.0
Nieuwe DB gebruikt, maar dan ben ik ook mijn favorieten krijt.
Dus weer mijn oude DB terug.
Bij spotnetimprover stond ook nog een spamremoverV2, helaas, ff bezig en wordt ook aangegeven dat spotnet schoon is, niet dus.
Met vriendelijke groet Mustang5.0