aanval op spotnet
Moderator: Moderator Team
-
Mickroz
- Website Team Leider
- Berichten: 1809
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Locatie: Netherlands
- Gender:
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
-
24matt
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:29
Re: aanval op spotnet
kan ik dan niet bv beter naar 1.7.5 gaan, heb nog 1.7.4 erop staan.
ja ik ben hierin ook een leek, maar het is zwaar irritant
ja ik ben hierin ook een leek, maar het is zwaar irritant
-
Tranzer71
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 01:35
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: aanval op spotnet
Dit waait wel weer over, die flooding grappen zijn al zo oud, het is wel vervelend maar dan haal ik mijn dingen gewoon ergens anders vandaan.
Nu zien we meteen het allergrootste nadeel van het spotnet systeem.
D.w.z iedereen kan er zo lang hij of zij dat wil alles erop knallen zonder dat iemand de stekker eruit kan trekken, eigenlijk is dit een voorbeeld van poets weder poets. nogmaals niet leuk maar niets aan te doen vandaag kun je beter naar alternatieven gaan zoeken.Trouwens als je gewoon kijkt op de nfo sites gaat kijken dan kun je op de zoekmachines gewoon krijgen wat je zoekt. dan blijf je up to date.
Misschien is het toch beter om een gesloten systeem te bedenken want dit is al een tijdje aan de gang met dat geklier.
En nee dit is geen brein die doen dit soort dingen niet dit zijn pubers die het leuk vinden om te trollen.
En blijkbaar heeft deze troll vandaag ontdekt hoe je moet flooden.
Nu zien we meteen het allergrootste nadeel van het spotnet systeem.
D.w.z iedereen kan er zo lang hij of zij dat wil alles erop knallen zonder dat iemand de stekker eruit kan trekken, eigenlijk is dit een voorbeeld van poets weder poets. nogmaals niet leuk maar niets aan te doen vandaag kun je beter naar alternatieven gaan zoeken.Trouwens als je gewoon kijkt op de nfo sites gaat kijken dan kun je op de zoekmachines gewoon krijgen wat je zoekt. dan blijf je up to date.
Misschien is het toch beter om een gesloten systeem te bedenken want dit is al een tijdje aan de gang met dat geklier.
En nee dit is geen brein die doen dit soort dingen niet dit zijn pubers die het leuk vinden om te trollen.
En blijkbaar heeft deze troll vandaag ontdekt hoe je moet flooden.
-
WoodyWoodpecker
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 01 mar 2011, 13:19
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Locatie: Bij de waterkant
Re: Spotnet Aangevallen Door Fake Posten
Misterkilobyte schreef:Er worden vandaag allemaal Fake posten geplaatst op Usenet, vooral in de DVD5 categorie, denk dat 1 van Brein er achter zit, het gaat maar door, ongeveer 10 posten per minuut worden aangemeld, warschijnlijk door 1 en dezelfde persoon.
Kunnen we er niet achter komen wie die gene is met z'n alleen
Het is zekers 1 persoon want op SpotGrit hebben ze allemaal deze
zelfde afzender-key namelijk: YNQuNQ
ウッディウッドペッカー
-
24matt
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:29
Re: aanval op spotnet
ja klopt ja, maar er hier niks tegen te doen, niet dat ik alleen afhankelijk ben van spotnet, maar spotnet is wel een fijn programma.
Maar zag dat er een nieuwe was 1.7.5. en is dat hier dan ook gewoon bij?
want zit zelf nog op 1.7.4
Maar zag dat er een nieuwe was 1.7.5. en is dat hier dan ook gewoon bij?
want zit zelf nog op 1.7.4
-
Zombie
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 09:24
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: UPC
-
24matt
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:29
-
Megalos
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Spotnet Aangevallen Door Fake Posten
Woody, hoe kom je achter die key? Want zo'n spot kan ik namleijk niet openen in SG en SL. Kun jij die spots dan wel openen? Of heb je per ongeluk een goede spot geopend? Want die zitter er ook nog tussen natuurlijkWoodyWoodpecker schreef: Het is zekers 1 persoon want op SpotGrit hebben ze allemaal deze
zelfde afzender-key namelijk: YNQuNQ
-
24matt
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:29
Re: aanval op spotnet
als je bij spotnet kijkt naar de afzender zie je die code, althans ik zie die code ook
-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 sep 2011, 09:22] --
net ff gekeken als spotnet wat nieuwe updates had en kreeg er toen gewoon 3 nieuwe binnen en van 10.08 , 10.19 en 10.21, dus hopelijk is het al opgelost
-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 sep 2011, 09:25] --
ow nee toch niet het gewoon verder maar nu in meerdere caterogien
-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 sep 2011, 09:22] --
net ff gekeken als spotnet wat nieuwe updates had en kreeg er toen gewoon 3 nieuwe binnen en van 10.08 , 10.19 en 10.21, dus hopelijk is het al opgelost
-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 sep 2011, 09:25] --
ow nee toch niet het gewoon verder maar nu in meerdere caterogien
-
Megalos
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: aanval op spotnet
Als ik in SN kijk dan zie ik dit:

Het ID staat er dus niet bij. Maar bij jullie staat dat er wel bij?
Het ID staat er dus niet bij. Maar bij jullie staat dat er wel bij?


