-------------------------------
Als je je afvraagt wat dit is, blijf dat vooral lezen!
Wat?
Ik ben een programmeur in hart en nieren. Daarom zoek ik uitdagingen om mijn ervaring uit te breiden en om leuke nieuwe ideeën op te doen.
Als je een handig programma zoekt, hulp nodig hebt, of vragen betreffende programmeren kun je bij mij terecht.
Ik kan de volgende diensten bieden:
Webtalen:
- - PHP
- SQL (MySQL, Postgre, etc.)
- XHTML
- CSS
- Javascript (AJAX, jQuery, etc.)
- - Python
- Perl
- Delphi
- ASM
- Java
- C
- C#
- (Visual) C++
- .NET
- VisualBasic
- DarkBasic
- - Batch (MS-DOS/Windows)
- Bash (Linux)
- NSIS
- UnrealScript
- NWScript
- HeroScript
- ActionScript
- AutoHotkey
- AutoIt
Je plaatst een request in dit topic met een duidelijke omschrijving van de functie van het programma. Gebruik onderstaand template voor je aanmelding.
Ik werk liever niet met deadlines, dus leg mij deze niet op. Je kan eventueel vermelden of er een prioriteit aan zit en dan zal ik melden of ik het binnen redelijke tijd af kan krijgen.
Ik verwelkom donaties voor mijn werk, maar dit is geheel optioneel. Zoals ik zei, ik doe dit voor het verbreden van mijn kennis en opdoen van ervaring en ideeën. Mocht je willen doneren, stuur mij dan even een PM.
Als ik een programma heb afgerond zal het werk van mij blijven en mag dus niet zomaar gedistribueerd worden zonder mijn toestemming. Met uitzondering van alle webtalen, scripttalen, Python en Perl programma's. Welke standaard open-source zijn.
Alle geschreven programmatuur zal in een database van mijzelf terecht komen en zal ik al dan niet hier tentoonstellen. Hier moet ik nog even over nadenken en is ook afhankelijk van het aantal binnenkomende projecten.
Request template: (kopieëren, invullen en plakken in een reply)
Nogmaals, probeer de omschrijving zo uitgebreid mogelijk te maken eventueel met een stroomschema.
Code: Selecteer alles
[b]Omschrijving:[/b]
[list]
(dit zijn een aantal voorbeelden om je opweg te helpen, geen absolute benodigdheden)
- motivatie
- wat moet het programma doen
- behoeft het integratie in een ander programma
- eventueel een schematische weergave (maak in bijv. paint en voeg toe als bijlage)
[/list]
[b]Gebruik:[/b] Privé/Commercieel
[b]Prioriteit:[/b] Geen/Laag/Gemiddeld/Hoog/MUST..HAVE..NOW..
[b]Taalvoorkeur:[/b] Geen