Alleen nu.... Tsjah, nu ben ik echt BLOND en snap ik het niet meer
Spotnet start niet op en loopt vast
Moderator: Moderator Team
-
Kimberly
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 17 jul 2011, 18:58
- Internet: Telfort
Re: Spotnet start niet op en loopt vast
Wauw geweldig! Als ik jullie niet had
.
Alleen nu.... Tsjah, nu ben ik echt BLOND en snap ik het niet meer
. Hoe moet ik nu een bestand dat al in NZB staat, op mijn pc, omzetten vanuit dat programma naar een normaal video bestand??? 
Alleen nu.... Tsjah, nu ben ik echt BLOND en snap ik het niet meer
-
KoffieBo0N
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: Spotnet start niet op en loopt vast
Dag Kimberly,
Een NZB-bestand is een bestandje dat bijvoorbeeld sabnzbd leest om te downloaden. Zie het als coördinaten op een kaart. Er zit dus helemaal nog geen film in, alleen wijst hij je naar die film
.
Voer het in Sabnzbd in (NZB openen functie), en dan download hij het
.
Laat je even weten of het werkt?
Een NZB-bestand is een bestandje dat bijvoorbeeld sabnzbd leest om te downloaden. Zie het als coördinaten op een kaart. Er zit dus helemaal nog geen film in, alleen wijst hij je naar die film
Voer het in Sabnzbd in (NZB openen functie), en dan download hij het
Laat je even weten of het werkt?
-
KoffieBo0N
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: Spotnet start niet op en loopt vast
Hierop gaat een slotje, omdat dit topic ouder dan vijf dagen is en niet opgelost. Niet mee eens? Stuur mij een PB
!