Multi-NZB is dat je meerdere posts kan aanvinken en die allemaal in 1 keer in je downloadlijst vallen, volgens mij tenminste.
Alle Spotx-proggies hebben inmiddels toch een watchlist of iets dergelijks?
Met Advanced Filters wordt toch bedoelt dat de filters aanpasbaar zijn (ook wat plaatje betreft etc.?) Misschien kan dat beter iets duidelijker toegelicht worden .
ik heb de features gepakt toen spotgrit alleen nog maar een website had, geen idee of het allemaal nog klopt.
multi-nzb is idd meerdere spots aanvinken en de nzb's naar je download app sturen, watchlist is de favorietenlijst.
geavanceerde filters is wat boontje zegt.
µSpotted staat er idd niet bij, omdat er op dit forum weinig tot geen vragen over zijn, en er vanuit de groep ook weinig interesse voor is/was.
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Dit blijft grijs gebied, met verschillende uitleg mogelijkheden.
Voor SpotGrit wordt er van het volgende uitgegaan.
Tag: Gaat er op later tijdstip inkomen. Nu zal dit via GEXA-SG gebeuren. Is een filter op spotter of releasegroep
Watchlist: Gaat er later inkomen. Stamt uit FTD tijdperk. Hiermee kon een vooraf aangemelde spot in de gaten gehouden worden of deze van status veranderde, op het moment dat deze gereed was. Ook deze functie, helaas zonder melding zit in GEXA-SG. (20 zoek velden op basis van (stuk) titel)
Favoriet: Gebruiker kan spot als favoriet markeren. Dit plaatst enkel de de gemarkeerde spots onder een filter
Advanced filters: Onbekend of dit in SpotGrit komt. Dit gebeurt nu via GEXA-SG. Via GEXA-SG zijn de filters via een eenvoudige grafische interface te bewerken.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.