iemand een oplossing voor me??
fout melding Abortdue to constrain violation........
Moderator: Moderator Team
-
gizmo33
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 14 feb 2011, 21:30
fout melding Abortdue to constrain violation........
hoi lezers ik krijg sinds vanavond een fout melding abort due to constraint violation constraint failed.
iemand een oplossing voor me??
iemand een oplossing voor me??
Tag toegevoegd
- MariaK
-
Wheaten
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 111
Re: fout melding Abortdue to constrain violation........
We hebben helaas niet genoeg informatie om je probleem te kunnen analyseren.
We vragen je vriendelijk om een Support Request Template aan te maken.
De generator zal je een serie van tien tot 14 vragen stellen die nuttig zijn voor de diagnose van de meeste problemen.
Het zal vervolgens je antwoorden compileren in een lijst die gekopieerd en geplakt kan worden in je help onderwerp.
mvg, Wheaten
We vragen je vriendelijk om een Support Request Template aan te maken.
De generator zal je een serie van tien tot 14 vragen stellen die nuttig zijn voor de diagnose van de meeste problemen.
Het zal vervolgens je antwoorden compileren in een lijst die gekopieerd en geplakt kan worden in je help onderwerp.
mvg, Wheaten
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
avander hoorn
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 jun 2011, 22:13
- Usenet: eweka
- Internet: telfort
Re: fout melding Abortdue to constrain violation........
Ik heb het zelfde probleem sisnd vandaag
en waar kan ik dat xml bestand vinden
ik heb spotnet ook al een paar keer opnieuw geinstalleerd niets helpt
en waar kan ik dat xml bestand vinden
ik heb spotnet ook al een paar keer opnieuw geinstalleerd niets helpt
-
Wheaten
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 111
Re: fout melding Abortdue to constrain violation........
Kijk eerst eens of het topic van Eweka je vooruit kan helpen. Hier staat ook informatie m.b.t. de settings voor het 'servers.xml' bestand.
Het Spotnet-mapje (servers.xml) staat voor
Als deze topics je niet geholpen hebben controleer dan de server status van Eweka .
mvg, Wheaten
Het Spotnet-mapje (servers.xml) staat voor
- Windows XP in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
- Windows 7 in C:\ProgramData\Spotnet
Als deze topics je niet geholpen hebben controleer dan de server status van Eweka .
- Select Provider: Eweka
- Forum Topic Link: viewtopic.php?f=16&t=88
- Internet link: http://www.eweka.nl/
- Status overzicht: http://www.eweka.nl/nl/readers/
mvg, Wheaten
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
avander hoorn
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 jun 2011, 22:13
- Usenet: eweka
- Internet: telfort
Re: fout melding Abortdue to constrain violation........
Ik heb de spotnet dir in documents en settings gewist en spotnet gedeinstalleerd en weer geinstaleerd en hij werkt weer
bedankt voor je hulp ik ga nu slapen
mvg alexander
bedankt voor je hulp ik ga nu slapen
mvg alexander
-
Psion
- Berichten: 802
- Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
- Locatie: Origins Unknown
- Leeftijd: 42
Re: fout melding Abortdue to constrain violation........
Fijn dat het weer werkt Avander!
Veel download plezier!
Ik kan de melding nog niet op opgelost zetten omdat de topicstarter nog geen updates gegeven heeft.
Veel download plezier!
Ik kan de melding nog niet op opgelost zetten omdat de topicstarter nog geen updates gegeven heeft.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
Wheaten
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 111
Re: fout melding Abortdue to constrain violation........
Tag naar opgelost gezet
Topic starter heeft al meer dan 5 dagen geen response gegeven.
Topic starter heeft al meer dan 5 dagen geen response gegeven.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
KoffieBo0N
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: fout melding Abortdue to constrain violation........
Topic gaat naar de prullenbak, het is een known-issue.
, toch niet mee eens? Stuur mij een PB
.

