- Windows versie: Windows 7 Ultimate x64
Usenet Provider:Ziggo
Internet Provider:Ziggo
Wanneer ontstond het probleem?Sinds upgrade van 1.7.1
Spotnet versie: 1.7.1
Met welk programma download je:Externe SabNZB, draaiend op een andere pc (homeserver)
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?1.7.1 geinstalleerd
Wat is het probleem?
Aangezien ik met 1.5.6 steeds de Load_database fout kreeg, heb ik 1.7.1 geinstalleerd. Ik heb sindsdien het probleem dat mijn externe SabNZB server geen downloads meer ontvangt. Ik krijg "Error: Missing Authentication" als ik een nzb aanroep. Ook geeft de logging van SabNZB aan dat een extern programma niet goed authenticeert.
Ik heb met Wireshark het netwerkverkeer zitten analyseren. Ik zie met spotnet de volgende string als ik een nzb aanklik (ik heb het bestand en de apikey even aangepast):
/sabnzbd/api?mode=addfile&name=bestandje.nzb&nzbname=bestandsnaampje&apikey=sleutel
als ik echter met een ander programma (firefox icm een sabnzb plugin, die dezelfde server aanspreekt) een nzb file van bijvoorbeeld binsearch aanklik, krijg ik de dezelfde string, maar dan staat er nog achter:
&ma_username=adminlogin&ma_password=adminwachtwoord
Het lijkt er dus op dat in Spotnet 1.7.1 de <SabUser> en <SabPass> setting van settings.xml niet gebruikt wordt, hoewel die wel goed in de settings.xml staat aangegeven.
Iemand ideeen of hetzelfde probleem? 1.5.6 kreeg ik niet meer aan de praat vanwege de load_database errors, dus ik kan niet meer terug om te kijken of ik 't probleem niet meer terug krijg als ik downgrade.
Externe sabnzb werkt niet meer sinds 1.7.1
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
Externe sabnzb werkt niet meer sinds 1.7.1
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
Re: Externe sabnzb werkt niet meer sinds 1.7.1
klopt, dit probleem is bekend, je kan nu tijdelijk met een ander programma (bijv. grabit) downloaden.
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30