Nieuwe forum software
Moderator: Moderator Team
-
TMPJ
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 22:04
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Locatie: the Netherlands
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Re: Nieuwe forum software
Persoonlijk zou ik het fijner vinden om het overzicht 'De laatste 24 uur online' weg te laten. Dit begint naar mate de grotere hoeveelheid gebruikers een steeds langere waslijst te worden.
Student: 'Altijd te weinig geld, nooit arm.'
-
Mr.Cartmenez
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:10
- Locatie: South Park
Re: Nieuwe forum software
Haha ja, dit gaat inderdaad een hele lange lijst worden, het aantal leden is de afgelopen 24 uur bijna verviervoudigd.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
Zombymario
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 14 feb 2011, 14:18
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Locatie: Nieuw-Vennep
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Re: Nieuwe forum software
Misschien is het ook handig om neer te zetten wie er online is en dan bedoel ik dat het zichtbaar is bij iemands bericht. Misschien is het ook leuk om speciale titels te geven bij zoveel berichten. Hoeft niet maar het is wel leuk.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
Gast
Re: Nieuwe forum software
Mooi man dit, jaren op FTD gezeten maar helaas.
Ik heb mij aangemeld op het foum en ben al verschillende leuke dingen tegengekomen.
Leve de downloadrevolutie!!
Ik heb mij aangemeld op het foum en ben al verschillende leuke dingen tegengekomen.
Leve de downloadrevolutie!!
-
Zombymario
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 14 feb 2011, 14:18
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Locatie: Nieuw-Vennep
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Re: Nieuwe forum software
Zie dat het forum is aangepast. Ziet er nu mooi uit 
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
ikbenerwel
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:43
-
Mr.Cartmenez
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:10
- Locatie: South Park
Re: Nieuwe forum software
Ziet er netjes uit het nieuwe forum!!
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
Mickroz
- Website Team Leider
- Berichten: 1809
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Locatie: Netherlands
- Gender:
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Re: Nieuwe forum software
ja idd, is weg ook nu.TMPJ schreef:Persoonlijk zou ik het fijner vinden om het overzicht 'De laatste 24 uur online' weg te laten. Dit begint naar mate de grotere hoeveelheid gebruikers een steeds langere waslijst te worden.
vreemd, dit zou wel zichtbaar moeten zijn, titels doen we niet, want dan kan het zijn dat mensen alleen maar gaan posten om een titel te halen.Zombymario schreef:Misschien is het ook handig om neer te zetten wie er online is en dan bedoel ik dat het zichtbaar is bij iemands bericht. Misschien is het ook leuk om speciale titels te geven bij zoveel berichten. Hoeft niet maar het is wel leuk.
-
Zombymario
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 14 feb 2011, 14:18
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Locatie: Nieuw-Vennep
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Re: Nieuwe forum software
Raar, want ik kan nu niet zien wie online is of niet (bij het bericht dan he). Ik heb de optie van dat mijn online status moet worden verborgen op nee gezet. Maar dat maakt zeker niks uit?Mickroz schreef:vreemd, dit zou wel zichtbaar moeten zijn, titels doen we niet, want dan kan het zijn dat mensen alleen maar gaan posten om een titel te halen.Zombymario schreef:Misschien is het ook handig om neer te zetten wie er online is en dan bedoel ik dat het zichtbaar is bij iemands bericht. Misschien is het ook leuk om speciale titels te geven bij zoveel berichten. Hoeft niet maar het is wel leuk.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
Mickroz
- Website Team Leider
- Berichten: 1809
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Locatie: Netherlands
- Gender:
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Re: Nieuwe forum software
nee dat maakt niet uit, ik zie het zelf ook niet namelijk 
ik ga even op onderzoek uit.
ik ga even op onderzoek uit.


