Neergang van bijna iedere usenet community?
Moderator: Moderator Team
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
Re: Neergang van bijna iedere usenet community?
zal niet lang meer duren, op het FTD forum stond een hele lijst met usenet forums, die zal Brein ook wel hebben, en zullen na deze uitspraak allemaal wel een bezoekje krijgen.
-
of ik heb een verkeerde FTA in mijn gedachte maar volgens mij is FTA ook inmiddels down.
-
- Website Team Leider
- Contacteer:
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Dat is best wel jammer. Wel gek dat BREIN echt jaren er over doet op TPB neer te halen. En dat duurt dus lang. Ze zijn nog geen 2 jaar bezig met usenet (denk ik) en nu hebben ze al veel grote communities neergehaald. Kan best raar lopen he?
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
- Website Team Leider
- Contacteer:
dat komt meerendeel denk ik omdat TPB een buitenlandse organisatie had, deze usenet forums zijn allemaal nl.
-
- Leeftijd: 37
IDD, het probleem is gewoon dat de mensen achter FTD en andere NL community's in nederland wonen en dus makkelijk vervolgd kunnen worden.
stel dat de eigenaren en verantwoordelijken van FTD met servers en al in Iran oid gaan wonen dan kan er niks tegen gedaan worden want probeer het maar van internet af te halen..
dus, zolang het land waar de mensen en servers zijn niks doet, kan men er niks tegen doen (voor zover ik weet dan)
stel dat de eigenaren en verantwoordelijken van FTD met servers en al in Iran oid gaan wonen dan kan er niks tegen gedaan worden want probeer het maar van internet af te halen..
dus, zolang het land waar de mensen en servers zijn niks doet, kan men er niks tegen doen (voor zover ik weet dan)
We will Fight, but we will not be Defeated!

-
zo is het altijd al geweest met warez ook, hosten offshore en ze kunnen niks doen
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Jammer dat bijna elke community ter ziele gaat.
Hopelijk gaan er niet teveel sociale contacten verloren en vind men elkaar hier of elders weer terug.
Ik schreef het al eerder dat BREIN stom bezig is geweest.
Ze hebben eigenlijk niet gewonnen maar flink verloren, alleen dat zien ze zelf nu (nog) niet.
FTD en alle andere forums die nu gesloten worden, waren voor BREIN aanspreekbaar en daardoor nog een klein beetje controleerbaar.
Ons Spotnet is dat niet.
De maker/maakster is slim bezig geweest en is en blijft onbekend.
BREIN heeft zichzelf hiermee behoorlijk in de vingers gesneden en wij...?
Wij spotnetters zijn op dit moment de lachende derde.
Jammer dat dit ten koste moest gaan van FTD en anderen.
Het lijkt er onderhand een beetje op dat BREIN nu begint te beseffen dat ze zichzelf in de vingers gesneden hebben.
En dat ze nu uit wraak in hoog tempo alle aan FTD verwante communities aan pakken.
Jammer, maar ach wie het laatst lacht...
Hopelijk gaan er niet teveel sociale contacten verloren en vind men elkaar hier of elders weer terug.
Ik schreef het al eerder dat BREIN stom bezig is geweest.

Ze hebben eigenlijk niet gewonnen maar flink verloren, alleen dat zien ze zelf nu (nog) niet.
FTD en alle andere forums die nu gesloten worden, waren voor BREIN aanspreekbaar en daardoor nog een klein beetje controleerbaar.
Ons Spotnet is dat niet.
De maker/maakster is slim bezig geweest en is en blijft onbekend.

BREIN heeft zichzelf hiermee behoorlijk in de vingers gesneden en wij...?
Wij spotnetters zijn op dit moment de lachende derde.

Jammer dat dit ten koste moest gaan van FTD en anderen.
Het lijkt er onderhand een beetje op dat BREIN nu begint te beseffen dat ze zichzelf in de vingers gesneden hebben.
En dat ze nu uit wraak in hoog tempo alle aan FTD verwante communities aan pakken.
Jammer, maar ach wie het laatst lacht...

-
Inderdaad, iedereen die ooit lid was van een community wilt blijven downloaden en zal dus naar Spotnet overstappen. Brein heeft in feite een gigantisch sterke en niet uitroeibare community gecreeerd. En dat zijn we
Wees trots op jezelf 

Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
Niet meer achterom kijken, wat geweest is is geweest en we hebben er allemaal van genoten. Nu is het zelfs zo dat de één nog niet eens gesloten is en de ander alweer operationeel is. Laat Brein daar maar eens over nadenken. Straks is het helemaal ongrijpbaar geworden. Dit programma krijg je al niet meer van het Internet af en zolang er nieuws-servers bestaan....