Rhijn schreef:Zeer geacht support.
Via Google kwam ik op onderstaande link uit,waarin ik een mededeling en een vraag om hulp.
Betreffende link Google.
(Spot-net.nl Forums • Bekijk actieve onderwerpen
4 uur geleden - Za 05 Mrt 2011, 17:54. spot-net watchdog door gyntje » Za 05 Mrt 2011, 17:44 ... search.php?search_id=active... - In cache)
Betreffende link waar ik een mededeling en vraag om hulp stelde (viewtopic.php?t=1234&f=3#p10421)
Blijkt abrupt verwijderd (Het opgevraagde onderwerp bestaat niet.)
.
Nu mijn vraag:wat was er niet goed aan mijn mededeling en de vraag om hulp
In afwachting van een antwoord verblijf ik met vriendelijke groet.
Ik zou deze vraag via een PB aan een moderator stellen.
M.v.g,
Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"
gsm schreef:Vanavond bij een neef geweest waar Spotnet met Eweka account wel werkt.
Op zijn 2e PC werkte Spotnet niet
Toen heeft die Newsbin geinstalleerd maak niet uit welke versie en daarna werkte Spotnet wel.
Net thuis gekomen en ook neswbin geinstalleerd en nu werkt Spotnet ook op mijn PC
Ook na afsluiten van Spotnet
Ben benieuwd of het morgen ook nog werkt en ik zal het laten weten
Of het met newsbin te maken heeft weet ik niet maar wel toevallig en het werkt (hopelijk)
Ook vanmorgen en nu net werkt het nog steeds. Misschien dat anderen met het zelfde 502 probleem dit ook kunnen proberen en deze oplossing kunnen gebruiken.
Ik ben namelijk benieuwd of deze oplossing bij anderen ook helpt
Ik had ook dit probleem met Eweka en heb het weer voor elkaar. Ik heb Spotnet eerst ge - deïnstalleerd (ook de mappen verwijderd uit program files en doucuments and setting/data/spotnet) en daarna opnieuw geïnstalleerd. Bij de eerste opstart komt het schermpje waarbij je de newsreader (Eweka) dient in te vullen heb hier alleen mijn Eweka SSlreader ingevuld met mijn login gegevens. Daarna heeft Spotnet rondom de 300.000 spots opgehaald. Bij een check in het server.xml bestandje staat alles ineens standaard goed en krijg ik ook weer vele spots binnen. In het bestandje server.xml staan dan standaard nu de "Headers", "Downloadserver" en de "uploadserver" goed zonder dat ik er iets aan veranderd heb. Let op; ik heb geen specifieke behoefte aan 350.000 spots die terug gaan naar 2009, dus hier heb ik niet naar gekeken.
Had hetzelfde.
N.a.v. de post van mikey, heb ik ingelogd bij SSLreader van Eweka. Poort 563.
Verder niets geherinstalleerd of verwijderd.
En de spots kwamen in grote getale binnen. Ook van 4 en 5 maart.
Ik heb het zelfde probleem heeel weinig spots en films die bijvoorbeeld allang uit zijn staan er niet op.
gebruik ook eweka maar ik kan het bestandje : server.xml niet vinden?? staat niet bij mijn in de folder van spotnet waar ik heb hem geinstalleerd. Hoe kan ik het verhelpen door weer heel veel spots te krijgen??
Ik ben een leek en begrijp niets van deze uitleg.
Ook heb eweka en het aantal spots is echt zo laag dat ik weet dat er iets in de instellingen ofzo niet goed staan.
kan iemand in lekentaal uitleggen hoe dit te verhelpen is zodat Eweka gebruikers toegang hebben tot alle beschikbare spots?
Heb zelf ook even gevogeld...XML file aangepast zoals beschreven heeft me wat extra spots opgeleverd maar laat een gat tussen vanmorgen 7 uur en vanmiddag 3 uur en haalt ook niet de spots die missen binnen van gisteren en eergisteren.
Daarna via SSl getracht in te loggen. Haalde heel veel spots binnen dus ik dacht jeeeh...helaas haalde spotnet gewoon alle spots vanaf 3 maart dubbel binnen......
dus nog geen oplossing. verwijderen en reinstallatie nog niet gedaan maar leek me ook niet handig......
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.