Hoi,Baldr schreef: ↑28 jun 2022, 12:48 Niks maar ook niks helpt......
pffffffff word er moe van en dat met nog 4 maanden te gaan....
Ik wil echt niet naar Eweka aangezien daar de ene na de ander door brein word aangepakt...
het is in ieder geval nog via de website te doen....
Maar ik blijf toch hopen op een betere oplossing....
Wij snappen van iedereen de frustratie.
In de eerste instantie zagen wij geen problemen komen voor Spotnet.
Wij gingen er vanuit dat de ontwerpers van Spotnet gewoon hun software ook updaten qua veiligheid, want dat is met dit soort toch wel héél belangrijk. Maar blijkbaar is dit alleen voor Spotnet "Classic" versie 1.9.0.8.
Ook hebben wij moeten vernemen dat Versie 2 helemaal niet meer door ontwikkeld wordt, en dus ook niet aan die standaard voldoet.
En wij gingen er ook wel vanuit dat dit goed aangegeven zou worden hier op het forum, zodat het duidelijk is voor alle gebruikers.
Spotnet is niet van ons, en onze service werkt gewoon met de newsreaders die wel ge-update worden.
SabNZBd is daar een voorbeeld van, deze werkt gewoon niets aan de hand.
Veel mensen komen met de problemen bij ons, en als we ze door verwijzen snappen ze dat niet en dat werkt heel frustrerend voor zowel de klanten als voor ons.
Een overstap is natuurlijk altijd een optie, maar of dat verstandig is?
Kijk, wij hebben deze TLS beveiliging nu niet voor niets. SSL beveiliging is achterhaald!
En dat providers als Eweka of andere dit nog wel toelaten, dat is opzich voor klanten die er niet veel verstand van hebben wel fijn.
Maar wij willen gewoon de beste beveiliging bieden in deze tijd, en wij gaan er ook wel een beetje vanuit dat software ontwikkelaars dat ook meenemen voor hun gebruikers.
Maar goed, niet alles ligt aan een ander ook wij moeten het "boetekleed" aantrekken!
Wij zijn overgestapt op een ander systeem, en dat hebben we met veel mensen getest.
In de testfase ging alles goed, maar in de praktijk een stuk minder.
Er zijn veel dingen die nu spaak lopen, en dat is voor zowel de klanten als voor ons frustrerend.
We zijn er hard mee bezig, maar toch...
Op dit moment komen er berichten binnen dat Spotnet niet nieuwe posts binnenhaald vanaf zondagavond 18:07.
Ik heb het getest, en het klopt dat dit niet gebeurt! Op dit moment zijn onze mensen bezig te vinden waar het probleem zit en op te lossen.
Nogmaals het is allemaal heel vervelend, we doen ons best!
Ik wou dat ik beloftes kon maken, maar op dit moment hoe graag ik dat ook wil kan dat helaas niet.
Ik hoop op nog een beetje begrip.
Ook zullen mensen nog een compensatie tegemoet gaan zien voor alle problemen.
Excuus namens het hele team.
Bob