Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Foutmelding 'Kan niet parsen' bij elke post.

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Backdraft54
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2013, 08:18
Reputation: 0
Usenet: Aweka
Internet: Ziggo

Foutmelding 'Kan niet parsen' bij elke post.

#1

Bericht door Backdraft54 » 10 mei 2019, 12:06

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.276
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: NZBget
Wanneer begon je probleem?: Enkele weken geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Bij openen van elke post krijg ik een foutmelding "Kan spot niet Parsen".
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
Backdraft54
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2013, 08:18
Reputation: 0
Usenet: Aweka
Internet: Ziggo

Re: Foutmelding 'Kan niet parsen' bij elke post.

#2

Bericht door Backdraft54 » 10 mei 2019, 12:07

Ik heb zelf onderzocht of probleem bij provider ligt maar die kant werkt goed.
Raar is dat Eweka verwijst naar Spotnet???.

Ik heb problemen met SpotNet
We hebben meerdere klachten ontvangen van andere klanten over het programma SpotNet. Er blijkt een bekend issue te zijn met het programma zelf. Onze helpdesk geeft geen support voor specifieke problemen met een newsclient. Indien onze onderstaande algemene support aanwijzingen uw probleem niet oplossen, dan adviseren wij u om de website te raadplegen van de newsclient die u gebruikt.

Fouten ontstaan makkelijk door het wachtwoord. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters. Het wachtwoord kunt u het beste met het toetsenbord ingeven, dus niet kopieren en plakken.

Een Eweka-account mag met maximaal 8 connecties (lijntjes, bots, threads) tegelijkertijd gebruikt worden, wanneer u er meer instelt zal dit error code 502 opleveren. Ook wanneer u het Eweka-account verdeelt over verschillende computers of programma's dient u de 8 connecties te verdelen wanneer u deze gelijktijdig wilt gebruiken.

Let op dat sommige programma's altijd 1 connectie gebruiken. Als je daarnaast aan de newsclient 8 connecties toekent, ontstaat er een probleem.

Er kunnen problemen met de beveiliging zijn ontstaan. In dit geval raden wij aan om Spotnet opnieuw te installeren. Het beste kunt u Spotnet eerst grondig de-installeren met bijvoorbeeld een gratis programma als Revo Uninstaller. We geven u deze informatie als een extra service. Deze extra service is niet bedoeld als aanbeveling van dit programma. We raden u aan om zelf onderzoek te doen over dit programma. Eweka is niet geaffillieerd aan dit programma en we aanvaarden dan ook geen enkele aansprakelijkheid voor de manier waarop dit bedrijf opereert.

Gebruikersavatar

mesa57
Supporter
Berichten: 1678
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 1
Reputation: 10

Re: Foutmelding 'Kan niet parsen' bij elke post.

#3

Bericht door mesa57 » 10 mei 2019, 14:46

Kun je misschien spotnet classic eens proberen ?


Topicstarter
Backdraft54
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2013, 08:18
Reputation: 0
Usenet: Aweka
Internet: Ziggo

Re: Foutmelding 'Kan niet parsen' bij elke post.

#4

Bericht door Backdraft54 » 10 mei 2019, 16:19

Die werkt wel !! (Alleen daarop werkt Spotnet Watch niet)


Ypsos
Supporter
Berichten: 1237
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 1
Reputation: 7

Re: Foutmelding 'Kan niet parsen' bij elke post.

#5

Bericht door Ypsos » 10 mei 2019, 18:38

Backdraft54 schreef:
10 mei 2019, 16:19
Die werkt wel !! (Alleen daarop werkt Spotnet Watch niet)
Bij een standaard installatie van Spotnet Classic of Spotnet v2 bevindt de database (.dbs) zich in C:\ProgramData\Spotnet\

Bij een eerste start van Spotnet Watch verschijnt het onderstaande scherm:
Afbeelding
Klik je op Ja dan wordt de database gezocht in C:\ProgramData\Spotnet\

Spotnet database is gevonden!
Afbeelding
De instellingen worden opgeslagen in het register onder
HKEY_CURRENT_USER\Software\VB and VBA Program Settings\SpotnetWatch\Instellingen

Gebruik je na het instellen van Spotnet Watch nu de Portable Spotnet Classic, dan zijn de instellingen niet meer correct (er wordt immers verwezen naar C:\ProgramData\Spotnet\).

Instellingen veranderen:
  • Start Spotnet Watch
  • Ga naar Menu Extra / Instellingen
  • klik op Reset (filters blijven behouden)
    Afbeelding
  • volg de aanwijzingen
  • Start Spotnet Watch, onderstaande scherm verschijnt, kies Nee
    Afbeelding
  • Blader naar de Portable Spotnet Classic locatie
    .
    Onderstaande melding verschijnt
    De Spotnet database is gevonden en ingesteld.

Spotnet Watch i.c.m. Portable Spotnet Classic.
Afbeelding

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer