Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: VoordeligUseNet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Bitdefender AV 2016
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Een maand geleden startte Spotnet niet meer op. Tot op dat moment werkte Spotnet 1863 probleemloos. Ik heb zo goed als kwaad geprobeerd Spotnet te desinstalleren (weet niet of het helemaal schoon is geworden). Ook het Spotnet mapje in AppData verwijderd.
Geef een beschrijving van je probleem: Nu probeer ik Spotnet 1863 te herinstalleren. Dat lijkt goed te gaan (map aanwijzen, etc.) tot het moment van de feitelijke installatie. Dan houdt het op. Geeft nog wel aan dat de installatie enige minuten kan duren, maar er gebeurt verder niets. Ook 'Annuleren' geeft geen reactie en alleen via Taakbeheer te beeindigen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ook nog geprobeerd om V2 te installeren maar daar krijg je na het dubbelklikken op de .exe file alleen even een ronddraaiend bolletje te zien en dan houdt het op.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
Kan dit niet op mijn PC vinden.