foutmelding

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
lizzy
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 jun 2013, 18:09
Answers: 0
Usenet: ziggo
Internet: ziggo

foutmelding

#1

Bericht door lizzy »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: V1.8.1
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft essentials
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: gisteren toen ik spotnet opende
Geef een beschrijving van je probleem: hij zoekt spots en dan krijg ik deze foutmelding

http://prntscr.com/b4o2ox
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: nog niks
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 16 mei 2016, 13:27] --

Net de nieuwe versie gedownload 2.0.0.172 ,en die geeft de zelfde foutmelding
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1862
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Answers: 0

Re: foutmelding

#2

Bericht door mesa57 »

Versie 1.8.5.9 is ook een heel nieuwe versie (zie mijn onderschrift).
Deïnstalleer spotnet en voer het spotnet removal tool uit (zie onderschrif).
Daarna weer opnieuw installeren (en het liefst 1.8.5.9 natuurlijk).

Topicstarter
lizzy
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 jun 2013, 18:09
Answers: 0
Usenet: ziggo
Internet: ziggo

Re: foutmelding

#3

Bericht door lizzy »

Dank je wel voor je tip ik ga het morgen meteen proberen :goed:

-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 mei 2016, 16:30] --

ik heb alles gedaan wat je beschreven heb, en ik heb nu een nieuwere versie van spotnet
alleen geeft hij nu een een andere foutmelding
ik ben wel verbonden met internet

http://prntscr.com/b55kwp

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1426
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Answers: 0

Re: foutmelding

#4

Bericht door Ypsos »

lizzy schreef:Afbeelding
De foutmelding 931 heeft meestal met je firewall te maken zie: viewtopic.php?f=1&t=5033#p44642
of een winsock reset proberen, zie: http://spot-net.nl/forums/viewtopic.php ... 519#p62519
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Topicstarter
lizzy
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 jun 2013, 18:09
Answers: 0
Usenet: ziggo
Internet: ziggo

Re: foutmelding

#5

Bericht door lizzy »

omdat de laptop nog meer problemen gaf heb ik hem net leeg gehaald en nu doet spotnet het gelukkig weer
thanks voor de tips :thanku:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer