Computer crashed op spotnet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
james86
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2016, 13:34
Answers: 0
Usenet: Nesxs
Internet: Ziggo

Computer crashed op spotnet

#1

Bericht door james86 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Newsxs
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avg, Firewall op windows
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Newsxs
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avg, Firewall op windows
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Enkele weken geleden.
Geef een beschrijving van je probleem: Plotseling begon spotnet te crashen. Vaak tijdens het uitpakken. Spotnet is onder geen beding af te sluiten, ieder ander programma reageert dan ook niet meer en taakbeheer loopt ook vast. Een harde reset doormiddel van de powerknop ingedrukt houden is de enig werkende optie om windows weer opnieuw gestart te krijgen.

Een paar keer het programma opnieuw geinstalleerd en zelfs enkele keren windows schone installatie gedaan. Niets hielp waarna de laptop via de mediamarkt naar het service centre is gegaan (toshiba). De laptop heb ik sinds gisteren terug. Er is door toshiba een hele harde reboot gedaan en kon verder niets vinden.

Maar nu komt het probleem, alles crashed alweer door spotnet. Alle andere programma's werken prima maar het hele spotnet gebeuren blijft vastlopen tijdens uitpakken. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Bij voorbaat dank!
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geen antwoord gegeven
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Geef een beschrijving van je probleem: Geen antwoord gegeven
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geen antwoord gegeven
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer