Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Baldr schreef: ↑27 jul 2024, 13:54
Ergens heeft tie 1.9.0.8 geinstaleerd zonder dat ik er voor gekozen heb.
Nu krijg ik het volgend probleem iedere keer als die opstart
krijg ik nieuwe spots van godweet hoelanmg geleden als eerste te staan ik moet
op de tab de laatste 24 Uur kilikken om te zien wat de afgelopen dag gepost is.. deze zijn ook niet meer vetgedrukt...
Ik heb zojuist Spotnet Classic x64 v1.9.1.0 gedownload en geinstalleerd. Alles lijkt prima te werken, maar ik krijg wel telkens deze meldinG; "! Problem loading article 46 from group free.comp 423 Article not available. (423)". Ik hb geen idee, wat deze melding betekent en wat ik er mee aan moet. Kan iemand mij s.v.p. helpen ? Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.