Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.kpn.nl
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: pc veilig kpn
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: ik heb spotnet volgens de instructies gedownload en geinstaleerd.
Geef een beschrijving van je probleem: spotnet heeft nog helemaal niet gefunktioneerd, na het instaleren gaf hij eerst een foutmelding 'out of memorie" dit heb ik kunnen oplossen met de tool die ik via dit forum vond. Nu start hij goed op en vindt hij spots maar ik krijg nu steeds de melding 'maximaal aantal verbindingen bereikt"
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb alle oplossingen die ik op dit forum en op andere forums kon vinden geprobeerd. Meerdere keren opnieuw geinstaleerd, ook als administrator.
In het bestand servers.xml meerdere keren aangepast, ook als administrator en de provider gegevens goed ingevult. hij blijft de melding geven en hij past zelf steeds de gegeven in de server.xml weer aan ookal zet ik de map op alleen lezen. Ook deze instelling is iedere keer weer weg. wat ik ook doe hij doet het niet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet>
<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="textnews.kpn.nl" Type="Headers"/>
<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="news.kpn.nl" Type="Downloads"/>
<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="textnews.kpn.nl" Type="Uploads"/>
</Spotnet>
Goedenavond,
Ik ben nieuw met spotnet en op dit forum.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om het aan de praat te krijgen.
Zie bovenstaand probleem.
Ik heb echt alle oplossingen die ik maar kon vinden al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Spotnet heeft nog helemaal niet gewerkt.hij opent geen spots en geeft foutmelding: maximale aantal verbindingen bereikt.
Als ik de instellingen het aangepast in servers.xml ( alle drie de connections op 1 ) en ik start spotnet opnieuw op dan worden de gegevens weer veranderd.
Wie kan mij helpen??