Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: spotnet 181
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: tweaknews
Welke Internet Provider heb je?: caiway
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: SABNZB
Wanneer begon je probleem?: begin Nov.
Geef een beschrijving van je probleem: Sinds de wijziging bij de instellingen van TweakNews heb ik alleen maar problemen met het binnenhalen van nieuwe posts.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb jaren lang met plezier gebruik gemaakt van Spotnet. Maar sinds de wijziging bij de instellingen van TweakNews heb ik alleen maar problemen met het binnenhalen van nieuwe posts. Ik krijg danwel een 931 error of gewoon helemaal geen melding en geen nieuwe posts binnen. Ik heb inmiddels meerdere keren contact gehad met tweaknews helpdesk; die zeggen dat de connectie goed werkt en dat blijkt ook uit het gebruik van andere newsgrabbers zoals Grabit en het 'handmatig' binnenhalen van nzb's via SABNZB, dit werkt idd zonder problemen. Ik heb inmiddels zo'n 10 keer de spotnet removal tool gebruikt en Spotnet opnieuw geinstalleerd. Na een schone installatie werkte het programma weer naar behoren, alleen slechts een beperkte tijd, waarna wederom alles verwijderd moet worden. Ik heb ook alle verschillende poorten uitgeprobeerd, ook de beide SSL. Op dit forum zijn er suggesties aangedragen die allemaal geen permanente oplossing van het probleem blijken te zijn, een probleem dat zich blijkbaar alleen tot de tweaknews klanten lijkt toe te spitsen. Is het misschien mogelijk voor de moderators nu eens en voor altijd dit probleem te tackelen (misschien samen met tweaknews) en snel met een nieuwe update te komen?
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>