Vrije Spotnet database

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Rudolf100
Answers: 0
Usenet: NextgenNews
Internet: Ziggo

Vrije Spotnet database

Bericht door Rudolf100 »

Onlangs heb ik een block account genomen bij NextgenNews. Deze ondersteunt echter geen spotnet (wat ook door hen bevestigd is geworden). Ik dacht dit op te lossen door puur Spotnet te koppelen aan mijn provider Ziggo. Dat leek wel aardig te werken maar de reacties bij spots worden simpelweg niet geladen. Ik zoek dus andere oplossingen want wil wel graag Spotnet blijven gebruiken. Nu herinner ik me vaag uit een ver verleden dat je met Spotnet ook een (gratis) provider kon nemen puur als Spotnet database. Ik heb flink gezocht met Google maar het niet kunnen vinden (misschien gebruik ik de verkeerde zoektermen). Misschien bestaat dit ook helemaal niet meer. Ik hoop dat iemand het hier weet. Krijg ik het niet opgelost dan moet ik toch weer NextgenNews weer verlaten, het is dan maar niet anders.

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Re: Vrije Spotnet database

Bericht door Blauwbek »

je kan dit nemen en dan een externe downloader installeren om te downloaden, waarbij je dan je blockaccount invoert: https://my.xsusenet.com/signup.php?pk=1
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
Rudolf100
Usenet: NextgenNews
Internet: Ziggo

Re: Vrije Spotnet database

Bericht door Rudolf100 »

Thx. Op zich bedoelde ik dit inderdaad. Ik begrijp niet waarom maar heb veel problemen met Spotnet en het laden van reacties. Voor mij best belangrijk, je ziet dan toch al snel of iets in orde is of niet. Ik gebruikte altijd SunnyUsenet en had nooit problemen, de reacties stroomden binnen altijd. Omdat ik een maand gratis kon even een switch naar Hitnews gemaakt. Die laadt wel wat reacties maar duidelijk minder dan bij SunnyUsenet. Bij Ziggo kreeg ik helemaal geen reacties binnen. Ook bij de door jou aanbevolen XS Usenet lijkt alles netjes te gaan, alleen worden ook hier nauwelijks reacties geladen bij de diverse titels (terwijl ik weet dat ze er wel zijn). Rare ontwikkeling. Voor mij is de moraal van het verhaal dat ik wellicht toch maar tzt terugkeer naar SunnyUsenet.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer