Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: ?
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: slaapadres
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton
Met welk programma download je?: eweka
Wanneer begon je probleem?: Na het voor het eerst downloaden via een NZB link.
Geef een beschrijving van je probleem: Laat ik beginnen met het feit dat ik erg beginnend hierin ben, dus elke hulp die komt graag in jip en janneke taal:)
Na het downloaden van een NZB link, ben ik via de database op een andere aflevering terecht gekomen van een serie. Ik wilde deze downloaden, maar deze deed het niet. Ik denk mogelijk virus

Nu lukt het me niet meer om te downloaden via spotnet. Het probleem is dat mijn download snelheid drastisch is terug gelopen van 3 mb naar 200 bits geloof ik. Dit betekend dat een aflevering nu 200 uur nodig heeft om te downloaden:( Het groene balkje die de voortgang toont loopt wel mooi door, maar op het einde geeft hij aan 'mislukt':(
Ik ben op dit moment op een logeeradres voor de komende 7 dgn en zou het erg fijn vinden om wat series te kunnen kijken om de tijd door te komen.
Dus wil iemand mij aub helpen dit probleem op te lossen.
Ik wil zo graag weer kunnen downloaden, help!!!
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: - deze site gezocht naar vergelijkbare problemen.
- Norton tijdelijk uitgeschakeld, om te kijken of de download snelheid omhoog ging.
- tot 2x toe opnieuw spotnet gedownload
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.