Beste lezers,
Zoals jullie hier http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 035#p56035 kunnen lezen is er per heden een downloadverbod in Nederland.
Hetgeen betekent dat er een aantal rubrieken & onderwerpen on-hold komen te staan om het bestaan van dit forum niet te ondermijnen.
Wij kunnen en mogen dus niet langer ondersteuning bieden op het gebied van "Downloaden en Uploaden" wat wij nog wél blijven doen is simpelweg de werking van de programma's ondersteunen als zijnde een technisch ondersteunend supportforum, daar er geen auteursrechten liggen op deze programma's, en deze ooit door de ontwerpers zelf, als zijnde voor vrij gebruik op het internet zijn vrijgegeven.
Mochten er vragen zijn omtrent deze beslissing kunt u zich wenden tot mijzelf en/of Teamleiders van het forum.
[edit]
Ik wilde nog een kleine toevoeging eraan knopen..
Omdat ik eerst wel eens wil zien hoe de ISP's dit gaan slikken ( 40/50 miljoen verlies p/mnd door opzeggingen van de hoge snelheden) en gemiste inkomsten door vernietiging/omzeiling van de aangelegde infrastructuren om de snelheden te verhogen (hetgeen milarden heeft gekost de afgelopen jaren) houden wij de boel on-hold.
Blijkt echter dat giganten als UPC/Ziggo/KPN het hierbij laten dan ...
(we hebben nooit gekozen voor de europese grondwet, waarom word deze nu dan wel in onze maag gesplitst is mijn vraag?)
Verder kan ik een heleboel dingen uitkramen die niet erg netjes staan op het forum, maar ik zou me zooo graag mijn mening willen uiten over dit zielige en vooral softie gedrag van dit kl*te land.. ik kan het niet doen..
Laat vooral jullie reacties achter!