WAT EEN Commerciele nutteloze versie

Alle handige tools zijn eruit gehaald (zoals gparted/disktools etc etc )
Iemand een idee why the f*ck dit gedaan is?
Moderator: Moderator Team
Idd, en dát is nou juist waarvan ik dacht dat dáár juist het unieke van ubuntu in te vinden was, juist géén commerciele uitvoeringen, ik hoop serieus dat er ook voor de échte ubuntufans een mooie dev uitvoering in de running blijft!BitsOfSkin schreef:Beetje late reactie maarre...
'T is heel simpel; het Canonical dev team is al sinds het gedoe rond Unity begon een beetje de weg kwijt, en met elke release lijkt het erger te worden, en het waarom is simpel : men wil concureren met microsoft.
Probleem alleen is dat vele gebruikers die niet van die metro-esque touchy-feely ongein houden en gewoon een simpele keuze willen, en daar faalt Ubuntu (net als de meeste distro's) nogal, naast dat men het, net als bij microsoft, zo wil versimpelen dat elke imbeciel met een goedkoop computertje 'linux' kan gebruiken.
Op zich een nobel streven, maar niet echt haalbaar.
Persoonlijk gebruik ik een zéér aangepaste versie van Lucid Lynx (10.4 LTS), en daar blijf ik bij tot de support wegvalt, en dan stap ik netjes over op Debian.
11.04 LTS???Wheaten schreef:Je kan ook 11.04 LTS gebruiken en de unity desktop uitzetten.
Voor zover ik heb kunnen nagaan is deze nog redelijk old school.
5 maanden na datum reageren met zon opmerking (met uitzondering van de laatste regel) hoef je in het vervolg niet te doen, dankunom001 schreef:11.04 LTS???Wheaten schreef:Je kan ook 11.04 LTS gebruiken en de unity desktop uitzetten.
Voor zover ik heb kunnen nagaan is deze nog redelijk old school.![]()
![]()
![]()
De juiste LTS versies zijn:
6.06
8.04
10.04
12.04
11.04 is een normale rolling release versie.