Aantal spots
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: TweakNews
- Internet: Ziggo
Aantal spots
Hallo,
Ik heb een tijd geleden Spotweb geïnstalleerd en alles werkt goed, alleen heb ik nu niet net zoveel spots als ik heb in Spotnet.
Is er een manier, of weet iemand een gratis headers server, waar ik meer spots mee kan binnenhalen?
Ik heb nu TweakNews en die hebben volgens mij maar een retentie van 2 maanden met headers.
Bedankt
Ik heb een tijd geleden Spotweb geïnstalleerd en alles werkt goed, alleen heb ik nu niet net zoveel spots als ik heb in Spotnet.
Is er een manier, of weet iemand een gratis headers server, waar ik meer spots mee kan binnenhalen?
Ik heb nu TweakNews en die hebben volgens mij maar een retentie van 2 maanden met headers.
Bedankt
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Re: Aantal spots
je zou eens hier kunnen kijken, maar ik kan niks beloven 

Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
bedankt voor je reactie, alleen is het een vage site en ik kan er niet veel van bakkenBlauwbek schreef:je zou eens hier kunnen kijken, maar ik kan niks beloven

-
- Usenet: XLUsenet
- Internet: -
Is een site met gratis servers. Deze zou je kunnen gebruiken voor de headers. Misschien dat het werkt.
Code: Selecteer alles
# =-=-=-=-=-=-=-=- Als je een aparte 'headers' newsserver nodig hebt, uncomment dan volgende =-=-=-=-=-=-=-=-=-
$settings['nntp_hdr']['host'] = '';
$settings['nntp_hdr']['user'] = '';
$settings['nntp_hdr']['pass'] = '';
$settings['nntp_hdr']['enc'] = false;
$settings['nntp_hdr']['port'] = 119;
-
ik snap dat ik het in de settings bij headers moet zetten, maar hoe weet ik nu wat de beste server is?Lampjes schreef:Is een site met gratis servers. Deze zou je kunnen gebruiken voor de headers. Misschien dat het werkt.
Code: Selecteer alles
# =-=-=-=-=-=-=-=- Als je een aparte 'headers' newsserver nodig hebt, uncomment dan volgende =-=-=-=-=-=-=-=-=- $settings['nntp_hdr']['host'] = ''; $settings['nntp_hdr']['user'] = ''; $settings['nntp_hdr']['pass'] = ''; $settings['nntp_hdr']['enc'] = false; $settings['nntp_hdr']['port'] = 119;
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Leeftijd: 110
test er een aantal, ik kan dat zo ook niet zeggen.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
right, zijn er dan betaalde servers die een betere retentie hebben? dan betaal ik wel voor een maand, zolang de eerste retrieve maar langer is dan 2 maanden
-
- Moderator Team Leider
- Contacteer:
dan kan je ook een klein blockaccount nemen, dan heb je voorlopig een goede server voor sw en download je met je andere usenet server, dan kan je ook al je draadjes gebruikenDonny schreef:right, zijn er dan betaalde servers die een betere retentie hebben? dan betaal ik wel voor een maand, zolang de eerste retrieve maar langer is dan 2 maanden
-
Yep, welke payserver beveel je aan? Een die je makkelijk kan afsluiten per maand.Blauwbek schreef:dan kan je ook een klein blockaccount nemen, dan heb je voorlopig een goede server voor sw en download je met je andere usenet server, dan kan je ook al je draadjes gebruikenDonny schreef:right, zijn er dan betaalde servers die een betere retentie hebben? dan betaal ik wel voor een maand, zolang de eerste retrieve maar langer is dan 2 maanden
Alvast bedankt

-
- Moderator Team Leider
- Contacteer:
Een blockaccount is een account met een max aantal GB's, deze sluit je dus niet af voor een bepaalde tijd, het voordeel hiervan is dat je meestal wel onbeperkte snelheid hebt etc.Donny schreef:Yep, welke payserver beveel je aan? Een die je makkelijk kan afsluiten per maand.Blauwbek schreef:dan kan je ook een klein blockaccount nemen, dan heb je voorlopig een goede server voor sw en download je met je andere usenet server, dan kan je ook al je draadjes gebruikenDonny schreef:right, zijn er dan betaalde servers die een betere retentie hebben? dan betaal ik wel voor een maand, zolang de eerste retrieve maar langer is dan 2 maanden
Alvast bedankt
Als aanrader, geen idee, ik heb zelf geen payserver