NZB kunnen downloaden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
z71b830
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2011, 19:30
Answers: 0

NZB kunnen downloaden

#1

Bericht door z71b830 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32 bits
Welke Usenet Provider heb je?: Online
Welke Internet Provider heb je?: Online
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Mc Afee
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: sinds vrijdag
Geef een beschrijving van je probleem.: Krijg wanneer ik op de download button druk de tekst: "Kan de NZB (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud ..... wat vertraging.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
    <Server Type="Headers" Server="news.online.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
    <Server Type="Downloads" Server="news.online.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
    <Server Type="Uploads" Server="news.online.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    </Spotnet>

    Ik heb voorheen nooit een gebruikersnaam en password in gevuld, maar kon toch downloaden.
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

Wheaten
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 111

Re: NZB kunnen downloaden

#2

Bericht door Wheaten »

Denk dat je probleem by online ligt. Zover ik kan terug vinden hebben ze een retentie van 2-3 dagen. Dit betekend in de praktijk dat wanneer hun servers gesynct zijn, de post al te oud is.
Ik zou een kijken voor een andere usenet provider.
Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Answers: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: NZB kunnen downloaden

#3

Bericht door KoffieBo0N »

Deze topic is inmiddels 5 dagen of ouder. Daarom:

:locked:, toch niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer